Krátké ohlédnutí za inspirativními Research & Results 2018 v Mnichově

 

Zástupci společnosti Data Collect se letos již po desáté v řadě zúčastnili veletrhu Research & Results v Mnichově. Poprvé však jako součást skupiny Talk Online Panel, do které od června letošního roku patří. Konečný počet vystavovatelů v letošním roce opět vzrostl na 190 (z 25 zemí světa), což je oproti loňskému roku nárůst o 11 %. To potvrzuje rostoucí tendenci vývoje odvětví.

Zvyšující se konkurence vyžaduje inovativní řešení ve snaze nabídnout více, odlišit se, a s tím také související postupné prolínání odvětví např. s mediálním sektorem, pochopil to i Datacollect. Na popularitě tedy nabírá automatizace procesů sběru dat, pasivní metriky, ale také virtuální realita, kterou zde představilo hned několik společností včetně české NMS. Technologie začínají čím dál více vstupovat na scénu průzkumu trhu a marketingu. Neustále se zrychluje také proces samotného sběru. Na jednom workshopu dokonce zaznělo, že jakýkoliv čas „terénu“ a doručení dat přesahující 48 hodin je pomalé. Odchylky výsledků jsou ve srovnání s delším sběrem prý minimální – toto je však dlouhodobě diskutované téma a názory se v tomto směru rozcházejí.

Bylo příjemné vidět zájem o branži jak ze strany vystavovatelů, tak návštěvníků. „Jsem si jist, že se nacházíme na bodu zlomu, rozcestí, křižovatce oboru, chcete-li. Bude zajímavé pozorovat, kdo se vydá tím správným směrem a komu „ujede vlak“, třeba už ten na další Research & Results, které se budou konat příští rok na tom samém místě o den dříve, tedy 23. a 24. 10. 2019“, dodává Adam Hlaváček, manažer rozvoje obchodu společnosti Data Collect/Talk Online Panel.

Kontakt:

Adam Hlaváček, adam.hlavacek@datacollect.cz, tel.: +420 732 837 066, Michal Ševera, michal.severa@datacollect.cz, tel.: +420 777 563 766, www.datacollect.cz, www.twitter.com/datacollect, http://linkedin.com/company/datacollect, b2b.talkonlinepanel.com

Data Collect je společnost zabývající se telefonickým a internetovým sběrem dat pro
přední české i zahraniční výzkumné agentury a další klienty. Je členem sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR a také světové asociace
výzkumu trhu a veřejného mínění ESOMAR a ve své činnosti se striktně řídí etickými i kvalitativními standardy této respektované instituce. Od svého vzniku v roce 2005 vykazuje stálý růst. V roce 2017 se obratem zařadila do první desítky poskytovatelů služeb marketingového výzkumu v ČR.

Další informace také na:

http://www.research-results.de/