CAWI – dotazování na online panelu

Využíváme OpenSurvey – flexibilní, robustní a plně responzivní dotazovací systém vyvinutý na základě našich dlouholetých zkušeností a potřeb našich klientů.

Internetovým výzkumem trhu se vedoucí členové našeho týmu zabývají již od jeho začátků. Soustavně se snažíme o kultivaci trhu, vzdělávání a přinášení inovací.

Provozujeme jeden z největších českýchslovenských online panelů a věnujeme jim velkou péči. Kvalitní panel je totiž nutnou podmínkou pro sběr dat, kterým můžete věřit.

Pro zajištění nejvyšší kvality získaných dat používáme přísné několikastupňové ověřování respondentů a automatizované i ruční kontrolní mechanismy. Neujde nám ani myš.

Slovensko

Počet aktivních panelistů

Projektů ročně

Položených otázek ročně

Česko

Aktivních panelistů

Projektů ročně

Položených otázek ročně

Česko

Aktivních panelistů

Projektů ročně

Položených otázek ročně

Slovensko

Počet aktivních panelistů

Projektů ročně

Položených otázek ročně

OpenSurvey, náš profesionální dotazovací software

 

OpenSurvey je profesionální systém pro tvorbu dotazníků vyvinutý dlouholetými odborníky tak, aby odpovídal náročným požadavkům výzkumných agentur.  Všechny používané prvky jsou plně responzivní, a tudíž vhodné pro dotazování na libovolném typu zařízení. Náš dotazovací systém chápeme jako dynamický nástroj, který má držet krok s potřebami trhu.  Proto ho neustále vylepšujeme a pracujeme na jeho vývoji.

Všechny základní typy otázek

Single categorical, Multi categorical, grids, numbers, texts, 3D grids, description, dummy, slider, cards, sequence grids apod.

Speciální typy otázek

Systém stále rozšiřujeme o nové typy otázek, např. vkládání souborů respondentem v rámci otázky. OpenSurvey zároveň umožňuje tvorbu vlastních otázek pomocí vkládání skriptů.

Pokročilá logika dotazníku

Filtry, odskoky, přenášení odpovědí do následujících otázek, randomizace nebo rotace odpovědí/otázek/bloků otázek.

Práce s vnitřními proměnnými

Kdykoliv lze v dotazníku zjistit hodnotu jakékoliv odpovědi, možnost mezivýpočtů, dummy proměnné, import externích hodnot respondenta při vstupu do dotazníku, možnost spolupráce s panelovými hodnotami.

Grafika dotazníku

Lze nastavit grafiku na úrovni šablony dotazníku, na úrovni jednotlivých stránek, otázek a dokonce objektů.

Multikanálový sběr dat

Dotazníky lze sbírat najednou na panelu, Vašich stránkách, z newsletteru či Facebooku. Pro každý kanál lze pochopitelně nastavovat vlastní vnitřní kvóty.

Obrátit se na nás se vám vždy vyplatí víc než si skriptovat dotazník doma na koleně. S dotazníky pracujeme denně a rádi vám poradíme se vším, od škál po pořadí a typy otázek. Jednoduše víme, jak lidé na dotazníky reagují a jak váš dotazník dostat k lidem tak, aby ho pochopili a užili si ho. Pro vás to znamená kvalitní data s minimální námahou.

Naše CAWI produkty

CAWI online výzkum

 

CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) dotazování představuje nejlevnější a nejrychlejší způsob, jak získat data pro váš výzkum.

Realizujeme jak jednotlivé projekty, tak dlouhodobé trackingy.

Naše CAWI oddělení má bohaté zkušenosti s rozmanitými druhy internetových výzkumů.

Jsme vždy ochotni nabídnout klientovi relevantní varianty a vybrat s ním tu nejlepší pro daný výzkum.

CAWIBUS

 

CAWIBUS čili internetový omnibus je výzkumné dotazování, při kterém si do dotazníku vloží otázky více zadavatelů.

Náklady se mezi ně rozdělí, což je výhodné, zejména pokud máte pouze několik otázek.

Každý zadavatel dostane výsledky za svou část (včetně demografických otázek) obvykle do jednoho týdne.

Pravidelný online omnibus (CAWIBUS) startuje každé 3. pondělí v měsíci.

Podrobné informace najdete na omnibusy.cz.

Vždy děláme něco navíc

Konzultace a analýzy

U každého projektu, ať už data jen sbíráme, nebo i programujeme dotazník, vždy nabízíme bezplatnou konzultaci dotazníku. Víc očí, víc vidí a bezvadný dotazník je základ kvalitních dat.

Viděli jsme už tolik dotazníků, že snadno poznáme, co přebývá nebo chybí.

Pokročilé statistické metody

Kromě dat vám můžeme nabídnout komplexnější výstupy jako grafy, tabulky atd. v BI nástrojích.

 

 

iFOCUS

Při iFOCUSu využíváme software Collabito pro kvalitativní metody výzkumu online, rychleji a levněji.

Moderátor řídí diskuzi účastníků podle předem daného scénáře. Diskuzi můžete sledovat a komunikovat s moderátorem.

Je vhodný pro cílové skupiny obtížně oslovitelné pomocí klasické focus group (časově vytížení lidé, lidé z různých lokalit, regionů či dokonce států).

V rámci výstupů z iFocus k závěrečné zprávě dostanete doslovný záznam diskuse v textové podobě.

Naše CAWI produkty

CAWI online výzkum

 

CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) dotazování představuje nejlevnější a nejrychlejší způsob, jak získat data pro váš výzkum.

Realizujeme jak jednotlivé projekty, tak dlouhodobé trackingy.

Naše CAWI oddělení má bohaté zkušenosti s rozmanitými druhy internetových výzkumů.

Jsme vždy ochotni nabídnout klientovi relevantní varianty a vybrat s ním tu nejlepší pro daný výzkum.

CAWIBUS

 

CAWIBUS čili internetový omnibus je výzkumné dotazování, při kterém si do dotazníku vloží otázky více zadavatelů.

Náklady se mezi ně rozdělí, což je výhodné, zejména pokud máte pouze několik otázek.

Každý zadavatel dostane výsledky za svou část (včetně demografických otázek) obvykle do jednoho týdne.

Pravidelný online omnibus (CAWIBUS) startuje každé 3. pondělí v měsíci.

Podrobné informace najdete na omnibusy.cz.

 

iFOCUS

 

Při iFOCUSu využíváme software Collabito pro kvalitativní metody výzkumu online, rychleji a levněji.

Moderátor řídí diskuzi účastníků podle předem daného scénáře. Diskuzi můžete sledovat a komunikovat s moderátorem.

Je vhodný pro cílové skupiny obtížně oslovitelné pomocí klasické focus group (časově vytížení lidé, lidé z různých lokalit, regionů či dokonce států).

V rámci výstupů z iFocus k závěrečné zprávě dostanete doslovný záznam diskuse v textové podobě.

Vždy děláme něco navíc

Konzultace a analýzy

U každého projektu, ať už data jen sbíráme, nebo i programujeme dotazník, vždy nabízíme bezplatnou konzultaci dotazníku. Víc očí, víc vidí a bezvadný dotazník je základ kvalitních dat.

Viděli jsme už tolik dotazníků, že snadno poznáme, co přebývá nebo chybí.

Pokročilé statistické metody

Kromě dat vám můžeme nabídnout komplexnější výstupy jako grafy, tabulky atd. v BI nástrojích.

S agentúrou DATA COLLECT spolupracujeme už takmer 10 rokov. Sú našim subdodávateľom na zber dát pre kvantitatívne marketingové prieskumy a prieskumy verejnej mienky na Českom trhu metódou CATI. DATA COLLECT viackrát pre našu prieskumnú agentúru realizoval aj telefonický zber dát na Slovenskom trhu v segmente B2C aj B2B, napr. Opakovane medzinárodný prieskum GEM (Global Entrepreneurship Monitor), resp. CRM prieskum pre SPP-D (Slovenský plynárenský podnik – distribúcia). Spolupráca s agentúrou DATA COLLECT bola vždy korektná, na vysokej profesionálnej úrovni a ústretová voči klientovi. Priebeh terénneho zberu dát prebiehal bez komplikácií, s dodržaním zmluvných termínov. Dátové súbory a spracované výstupy obsahovali všetky požadované parametre, boli vysoko odborné, bezchybné. Služby agentúry DATA COLLECT hodnotíme ako veľmi kvalitné a personálnu spoluprácu ako flexibilnú, partnerskú a ľudsky príjemnú.

Mgr. Kamila Hříchová, Research Director
AKO®, s.r.o., Agentúra pre marketingový prieskum trhu, reklamy, médií

Se společností DC mám možnost pracovat již několik let, a to, jak s její telefonickou, tak i internetovou divizí. Jejich jednaní je proaktivní, což velice oceňuji. Komunikace je rychlá, bezproblémová a hlavně efektivní. Projektoví manažeři jsou velmi ochotní, dost často nehledí na svůj volný čas a snaží se mi jako klientovi vyjít maximálně vstříc. Pozitivně hodnotím i operátory a tímto jim chci vyjádřit svůj obdiv, neboť kontakt s lékaři a lékárníky, není vždy jednoduchý. I v budoucnu budu ráda s DC spolupracovat a mohu ho jen doporučit ostatním.

Barbora Večerková, Business Advisor Health CE
Nielsen

Se společností Data Collect jsme dlouhodobě realizovali CATI výzkum spokojenosti klientů v oboru Automotive. Byli jsme nad míru spokojeni s kvalitou odvedené práce, dodržením termínů a hlavně osobním přístupem managera, který měl tento projekt na starosti. Spolupracovat určitě budeme rádi i nadále, poněvadž víme, že se na zaměstnance DC můžeme spolehnout a s kvalitou práce budeme spokojeni.

Olga Pastushenko, Head of Consumer Insights and Sales Effectiveness, Client Solutions CZ
GfK Czech, s.r.o.

It was really a very difficult choice to change in just a month our main questionnaire platform for our ad-hoc projects. You although made it look really easy and without any major issue or faults so far.

Grigoris Vanas, Data Analyst
Braincandy

Data Collect je naším dlouhodobým obchodním partnerem. Na jeho servis spoléháme v řadě CAWI i CATI zakázek. Oceňujeme dobré zázemí a zejména profesionální tým lidí, kteří s námi na projektech spolupracují. Myslím, že bonusem naší společné práce je fakt, že v řadě případů přerostl profesionální vztah do lidské roviny – tedy v tom pozitivním slova smyslu. S Data Collectem tak určitě počítáme i do budoucna.

Miroslav Fous, Research Director
ppm factum, s.r.o.

Spolupráce v oblasti výzkumu trhu proběhla výborně. Kolegové ze společnosti Data Collect jsou rychlí a spolehliví. I když jsme potřebovali změnit obsah dotazníku na poslední chvíli – vše bylo snadno a kvalitně adaptováno. Doporučuji Data Collect z důvodu vysoké míry profesionality a flexibility.

Karolina Zagula, VAD – eMobility After Sales
ŠKODA AUTO, a.s.

Chtěl bych vyjádřit vysokou spokojenost se spoluprací s CATI týmem Data Collect. Tým dlouhodobě prokazuje vůči MindBridge vysokou míru odbornosti, flexibility, dodržování dohodnutých termínů i při řešení nenadálých situací.

Tomáš Kravka, Managing Director
MindBridge Consulting a.s.

S firmou Data Collect spolupracujeme na poli telefonických výzkumů v oblasti stavebnictví, strojírenství a také zemědělství. S Pavlem Čejkou jsem byl vždy spokojen, z hlediska rychlosti, připravenosti, proaktivity i odbornosti. Spolupráci se společností Data Collect mohu vřele doporučit.

Ing. Jiří Vacek, Ph.D., MIM, ředitel společnosti
CEEC Research s.r.o.

Spolupráce byla velmi dobrá. Zejména oceňuji průběžně rychlou reakci v rámci naší komunikace.

Michal Veselský, předseda Základní organizace Praha 11
Strana zelených

Naše poslední spolupráce se společností Data Collect se týkala rekrutace českých i slovenských lékařů a lékárníků pro online průzkum používání a doporučování generických preparátů v obou zemích. Vzhledem k tomu, že příprava celého průzkumu proběhla v situaci značného časového tlaku na doručení výsledků celé studie, velice jsem ocenil schopnost společnosti Data Collect zahájit práci na projektu okamžitě a dodat potřebná data v kratším termínu, než bylo původně plánováno. S výsledkem naší spolupráce jsme tedy byli velice spokojeni.

Dr. Petr Hrala, ředitel výzkumu
Opinion Window s.r.o.

Se společností Data Collect spolupracujeme dlouhodobě. Dokáže přesně dodržovat metodické postupy a zajišťuje v maximální míře požadovanou kvalitu a strukturu dat. Při naší poslední spolupráci, kdy jsme se snažili oslovit velmi obtížnou cílovou skupinu podnikatelů dokázali velmi pružně zorganizovat speciální školení tazatelů, naučit se přístup do klientského CATI systému a následně během 1 týdne zrealizovat velmi obtížné telefonické rozhovory. Požadovaný počet rozhovorů byl dosažen dokonce, dříve než bylo plánováno. Spolupráci se společností Data Collect mohu doporučit těm, kterým záleží především na kvalitě a poctivě provedeném výzkumu.

Vojtěch Hündl, Research Director
ppm factum, s.r.o.

Jsou to srdcaři a profesionálové ve svém oboru. Naše spolupráce trvá cca 15 let a vede k maximální spokojenosti; jsou ochotní, přemýšlí nad rámec zadání, např. dokáží navrhnout zlepšení dotazníku, zajímavé analýzy a zpracování dat. Kladou důraz na kvalitu dat, jsou precizní, rychlí a spolehliví. Využívám jak online panel, tak telefonické dotazování a v obou oblastech jsou myslím jedničkou na našem trhu. Spolupráce s nimi šetří čas a je velice produktivní.

Lenka Harmon, CEO
Harmon Research

Data Collect je spolehlivým partnerem v realizaci výzkumných projektů, a to jak v oblasti B2C, B2B i Health Care. S Data Collectem spolupracujeme dlouhodobě na trekingových i Ad hoc studiích. Data jsou dodávána vždy v čas, speciální požadavky jsou řešeny vstřícně a flexibilně tak, aby bylo dosaženo požadovaného cíle. Spolupráci s Data Collectem mohu doporučit.

Dita Mejtská, Project Manager
GfK Czech, s.r.o.

Data Collect has been a longlasting partner for our CATI fieldwork needs in the Czech Republic and Slovakia. During the years we have shifted more and more of our projects for these countries into their hands, among them many trend-researches. Besides their strong skills in fieldwork, we also cherrish their flawlessness in data-processing and flexible recaction to unexpected client-needs.

Ansgar Löhner, Managing Director
Imas

S agentúrou DATA COLLECT spolupracujeme už takmer 10 rokov. Sú našim subdodávateľom na zber dát pre kvantitatívne marketingové prieskumy a prieskumy verejnej mienky na Českom trhu metódou CATI. DATA COLLECT viackrát pre našu prieskumnú agentúru realizoval aj telefonický zber dát na Slovenskom trhu v segmente B2C aj B2B, napr. Opakovane medzinárodný prieskum GEM (Global Entrepreneurship Monitor), resp. CRM prieskum pre SPP-D (Slovenský plynárenský podnik – distribúcia). Spolupráca s agentúrou DATA COLLECT bola vždy korektná, na vysokej profesionálnej úrovni a ústretová voči klientovi. Priebeh terénneho zberu dát prebiehal bez komplikácií, s dodržaním zmluvných termínov. Dátové súbory a spracované výstupy obsahovali všetky požadované parametre, boli vysoko odborné, bezchybné. Služby agentúry DATA COLLECT hodnotíme ako veľmi kvalitné a personálnu spoluprácu ako flexibilnú, partnerskú a ľudsky príjemnú.

Mgr. Kamila Hříchová, Research Director
AKO®, s.r.o., Agentúra pre marketingový prieskum trhu, reklamy, médií

S firmou Data Collect spolupracujeme na poli telefonických výzkumů v oblasti stavebnictví, strojírenství a také zemědělství. S Pavlem Čejkou jsem byl vždy spokojen, z hlediska rychlosti, připravenosti, proaktivity i odbornosti. Spolupráci se společností Data Collect mohu vřele doporučit.

Ing. Jiří Vacek, Ph.D., MIM, ředitel společnosti
CEEC Research s.r.o.

Jediná agentura, která má ve firemní knihovně manuál SPSS vedle románů Karolíny Světlé.

Hana Huntová, předsedkyně sdružení
SIMAR

Data Collect je naším dlouhodobým obchodním partnerem. Na jeho servis spoléháme v řadě CAWI i CATI zakázek. Oceňujeme dobré zázemí a zejména profesionální tým lidí, kteří s námi na projektech spolupracují. Myslím, že bonusem naší společné práce je fakt, že v řadě případů přerostl profesionální vztah do lidské roviny – tedy v tom pozitivním slova smyslu. S Data Collectem tak určitě počítáme i do budoucna.

Miroslav Fous, Research Director
ppm factum, s.r.o.

I am super satisfied with Data Collect. Our cooperation with this company lasts for more than 10 years now. In that time I have experienced Data Collect as a competent, reliable and extremely customer-friendly specialist in CATI and CAWI research. The data quality has always been excellent, even in projects with difficult target groups. Often, our projects have short term deadlines or last minute changes in the study setup. Data Collect was always very helpful and flexible – plus they have very short reaction times. There is nothing I would complain about and would definitely recommend this agency – 10 out of 10 stars.

Kevin Singh, Research Supervisor
management consult | Dr. Eisele & Dr. Noll GmbH

Spolupráca s Vami bola jednoducho profesionálna. Aj v rámci našej firmy na poradách som to spomínala, že projekt mal hladký priebeh, bez žiadnych problémov, pri uvoľňovaní kvót ste ma vždy informovali o možnostiach, ktoré máme a poslali mi dostatočné informácie, na základe ktorých som mohla klienta informovať a prijať rozhodnutie. Komunikácia s Vami bola vždy jasná, flexibilná, zrozumiteľná. Spoluprácu hodnotím veľmi pozitívne 🙂

Zuzana Gotthardtová, Research Consultant
Go4insight

Český a slovenský online panel

Provozujeme jeden z největších online panelů v České republice a na Slovensku.

Zkušenost

Český online panel provozujeme od ledna 2004, slovenský pak od 2009. Tím se řadíme mezi nejzkušenější odborníky v Česku a na Slovensku.

Členové panelu

Online panel chápeme jako živý organismus. Od jeho založení tedy prochází neustálým vývojem. Lidé v panelu pochopitelně stárnou, a proto je třeba udržovat věkovou strukturu neustávající rekrutací nových členů. Náš panel se také neustále rozšiřuje, což nám umožňuje uspokojovat nejrozmanitější požadavky klientů na velikost nebo specifitu vzorku

Rekrutace

Rekrutaci do panelu a jeho obnovu zajišťujeme od počátku několika různými způsoby, abychom dosáhli dostatečné diverzifikace panelistů ze všech možných skupin aktivních internetových uživatelů. Využíváme proto jak online i offline kanály, direct marketingové kampaně i snow-ball efekt.

Struktura

Online panel tvoří tzv. aktivní internetový uživatelé. Jsou to lidé, kteří používají internet denně. To je tzv. reprezentativní všeobecný vzorek internetových uživatelů, tj. část panelu, která svou strukturou odpovídá české populaci aktivních internetových uživatelů podle věku, pohlaví, regionu, velikosti místa bydliště a vzdělání. Oporou pro zjištění struktury aktivních internetových uživatelů byly offline reprezentativní výzkumy. Druhá část panelu je tvořena specifickými cílovými skupinami internetových uživatelů, jejichž potřeba vznikla požadavky zadavatelů na určité konkrétní typy výzkumů.

Cílení

V případě specifické cílové skupiny je možné filtrovat respondenty podle údajů vyplněných v registračním a profilových dotaznících přímo v rámci panelu. V případě, že danou oblast nemáme podchycenou profilačními otázkami je možné využití screeningových odpovědí na začátku dotazníku či provést předvýzkum.

Další online panely

 

 

V rámci skupiny Talk Online Panel nabízíme sběr dat ve 24 zemích Evropy. Naše panely tak mají celkově přes 1 260 000 aktivních členů. Společně s našimi ověřenými partnery jsme schopni zajistit sběr dat doslova po celé Evropě. O všechno se postaráme přímo z Prahy a s českým projektovým vedením. Prohlédněte si náš aktuální panelbook.