Nové výzkumné metody

Reppublika je komplexní výzkumný nástroj získávající data plně automatizovaným sledováním chování uživatelů služeb. Díky tomu může získávat data o libovolné službě online, v reálném čase a napříč různými zařízeními bez nutnosti využívat služby agentury. Reppublika dokáže analyzovat provoz na webových stránkách a tvořit demografický profil uživatelů na základě 40 různých parametrů od základních demografických údajů po využívané značky, služby a životní styl. Umožňuje tím hodnotit výkon webových stránek ve srovnání s konkurencí a vybrat pro umístění reklamy ty nejvhodnější, aby byla co nejpravděpodobněji oslovena konkrétní, sebepodrobněji definovaná cílová skupina (např. single třicátníci vlastnící psa pijící pivo konkrétní značky).

Ratings+

Měření aktivity v aplikací a v prohlížečích prostřednictvím u členů vlastních online panelů. Uživatelé si dobrovolně instalují na všech svých zařízeních specializovaný software, který sleduje všechny navštívené služby. Výsledná data jsou přístupná přes uživatelsky přívětivé prostředí umožňující filtrování a podrobnou analýzu.

Ratings+ pro vydavatele

Dodává mediálním agenturám, plánovacím nástrojům nebo ratingovým službám data o dosahu a struktuře uživatelů v celém spektru online nabídky dané země, a to vše na základě na uživatele orientovaného přesného sledování a využití našich prvotřídních online panelů a přesnosti světového sledovacího softwaru.

Kontrola kampaní

Kontrola kampaní je tím nejdůležitějším při sledování a optimalizaci každé online reklamní kampaně. Reppublika měří zobrazení a přesnost zacílení cílové skupiny a využívá automatizované průzkumy k zjištění efektivity reklamy založené na klíčových ukazatelích výkonu. Umožňuje úpravy v reálném čase.

Vždycky sledujte nově vznikající technologie a nebojte se s nimi experimentovat a přizpůsobovat je vašim potřebám – v podnikání nikdy nepřežijete tak, že se budete ohlížet po starých dobrých časech.

Klaus Oberecker, autor projektu

Vždycky sledujte nově vznikající technologie a nebojte se s nimi experimentovat a přizpůsobovat je vašim potřebám – v podnikání nikdy nepřežijete tak, že se budete ohlížet po starých dobrých časech.

Klaus Oberecker, autor projektu

Podrobné informace vám rádi poskyteneme osobně, písemně i telefonicky.

Adam Hlaváček

Adam Hlaváček

Business Development Executive

adam.hlavacek@datacollect.cz
tel.: +420732837066

Michal Ševera

Michal Ševera

Managing Partner

michal.severa@datacollect.cz
tel.: +420731403561