Plán směn od 1.6. nově v Novém Systému na adrese – https://cati.datacollect.cz/ v sekci PLÁN SMĚN – záložka PŘEHLED SMĚN!


Přečtěte si prosím důležité zprávy:

  • PROHLÁŠENÍ – pokud máte zájem v Data Collectu uplatnit Prohlášení = „Růžák“ a ještě jste tak v roce 2016 neučinili, zde je vzor a formulář. Vyplněné naskenované prohlášení můžete zasílat na email: petra.nemeckova@datacollect.cz
    Formulář v PDF stáhnete ZDE a vzor vyplnění najdete zde: prohlaseni2016

  • VÝPLATA – odpověď na dotaz týkající se výše výplaty vám bude poskytnuta v okamžiku, až budou výplaty spočátány. Vzhledem k výplatnímu dni 20., může být tato informace poskytnuta i pět dní před tímto termínem.
  • Školení NIPO: Vážení tazatelé, od 1.10.2015 se při školení do nových projektů, které jste ještě nevolali, musíte přihlašovat do školení v programu NIPO. Po přihlášení do školícího loginu v NIPO si pustíte videoškolení a po proškolení se přihlásíte do ostré verze v NIPO a začnete s voláním. Čas školení se Vám bude započítávat podle délky videoškolení. Školící loginy jsou označeny podobně jako projekt, bez „16“ na začátku a s příponou „skol“, tedy např. 332skol, 390skol apod. Děkujeme za dodržování nového pravidla.
  • Školení NOVÝ DOTAZOVACÍ ONLINE SYSTÉM: nahlásíte se do nového systému na projekt, který máte na směně volat. Budete tam mít 3 volby: VOLAT – ŠKOLENÍ – TEST, kliknete na ŠKOLENÍ, kde Vás to přesměruje na videoškolení na které se podíváte. Poté, si zvolíte možnost TEST, kde si projdete celý dotazník. Po proškolení začnete s ostrým voláním kliknutím na volbu VOLAT.
  • Soutěžte o SAMSUNG GALAXY S5 Neo. DNE 15.6. PROBĚHLO SLOSOVÁNÍ A VÝHERCEM SOUTĚŽE JE – Renáta Hoťková. Výherci ještě jednou touto cestou gratulujeme!
  • Od 1.9.2016 dochází ke změně systému Vašeho hodnocení. Pokud někdo bude mít v daném měsíci tři a více známek 4 a 5, pak jeho sazba na následující měsíc klesá.
  • Další nové pravidlo: Pokud půjdete od počítače (na WC, pro pití) tak si dávejte PAUZU (zaklikněte Akce – Přestávka). Děkujeme za respektování.
  • Od 1.10.2015 platí nové pravidlo omlouvání ze směn. Pokud nemůžete přijít na objednanou směnu, musíte se omluvit na čísle 731 403 554 nebo přes kontaktní formulář na tazatel.datacollect.cz. Pokud tak neučiníte 3x za MĚSÍC, budete vám UDĚLEN ZÁPORNÝ BONUS -100 Kč. Děkujeme za dodržování nového pravidla.
  • Vážení tazatelé, od 1. 12. 2015 se mění hodnotící systém. Pokud v rámci tří měsíců zopakujete stejnou chybu 3x za sebou (např. špatně přečtená „multi otázka“), tak Vám bude udělen ZÁPORNÝ BONUS -100 Kč. O záporném bonusu budete vždy informováni.
  • Pokud se někdo během směny přihlásí do projektu, který nemá uvedený v plánu nebo nebude dbát pokynů supervize, bude mu udělen záporný bonus -100,-kč. To samé platí i při dřívějším přihlášení na směnu, než jste si hlásili do docházky. Pokud se nezeptáte supervize, zda můžete začít s voláním dříve, než jste si hlásili, bude Vám také udělem záporný bonus -100,-kč.

    Odkazy na jednotlivá videoškolení najdete níže na stránce pod plánem směny:


    ŽÁDÁME TAZATELE, KTEŘÍ MAJÍ JAK DOPOLEDNÍ SMĚNU, TAK I ODPOLEDNÍ, ABY SI VŽDY V 15:00 HODIN ZKONTROLOVALI PROJEKT, KTERÝ MAJÍ DOTAZOVAT ODPOLEDNE. DĚKUJEME


    Plán na https://cati.datacollect.cz/:


    Školení na nové nahlašování směn
    Školení do nového dotazovacího programu

    A u nového dotazovacího systému pozor na následující:

  • Nastavení zvuku je třeba nastavit, sluchátka i mikrofon musí být nastavena jako default. Kliknete pravým tlačítkem myši vpravo dole na liště na ikonku reproduktoru, a vyberete zařízení pro záznam, nastavíte mikrofon ve sluchátkách jako výchozí, pak vyberete zařízení pro přehrávání a rovněž nastavíte sluchátka jako výchozí.
  • Musí být vypnuté VPN i JITSI, v novém systému je nepotřebujete, telefon je součástí systému.

    Školení 16503_1 + _2 HILTI Klienti CZ+SK
    Školení 16503_3 + _4 HILTI Konkurence CZ+SK



    V případě, že kvalita videa je špatná a text v něm nečitelný, přehrává se Vám video ve snížené kvalitě. Klikněte v rámci Youtube okénka na ozubené kolečko v pravém dolním rohu a nastavte kvalitu 1080p. Při tomto nastavení bude text čitelný.

    Nejčastější otázky a problémy – prosíme čtěte, než nás zkontaktujete

    Řešení většiny problémů najdete na stránce PODPORA.DATACOLLECT.CZ

    Nejčastější zdroje potíží: První připojení po spuštění OpenVPN GUI někdy neproběhne úplně v pořádku, přestože není hlášen žádný problém. Pokud Vám nefunguje správně telefon (není připojen) nevypínejte celé OpenVPN GUI pomocí „Exit“, ale vyberte volbu „Disconnect“ a následně se znovu připojte pomocí „Connect“. Jako další krok můžete zkusit vše vypnout v pořadí NIPO (Master A-D), Telefon (Jitsi), OpenVPN GUI. Posledním řešením je restart počítače.

    OpenVPN GUI nejde spustit, nebo nemohu zvolit „Connect“: Program OpenVPN GUI musí být spuštěn s právy správce/administrátora. Spuštění proveďte pomocí kliknutí pravým tlačítkem myši na ikonu OpenVPN GUI a v kontextovém menu vyberte „spustit jako správce“ (winxp – „spustit jako administrátor“) Trvalé spouštění s právy správce lze nastavit když v kontextovém menu vyberete možnost „Vlastnosti“ a na kartě „Kompatibilita“ zaškrtnete volbu „spustit tento program jako správce“.

    NIPO ani telefon nereagují: Pokud jsou volby u OpenVPN GUI zakázané (šedivé), zkuste zda Vám funguje internet. Pokud budete například restartovat Váš modem, musíte nechat OpenVPN trochu času, aby znovu navázalo spojení s naší ústřednou. Jinak vyberte volbu „Disconnect“ a následně znovu „Connect“. Pokud ani to nepomůže, restartujte počítač a vše znovu spusťte.

    Telefon není připojen, nebo místo čísla je tam ‚Já‘: Nejprve zkuste odpojit a znovu připojit vpn (Volba „Disconnect“ a pak „Connect“ v OpenVPN GUI). Pokud je tam stále ‚Já‘, zkuste kliknout na ‚Odpojen‘ a vyberte stav ‚Připojen‘.

    Nejde mi zvuk v telefonu: Zkontrolujte, zda Vám zvuk funguje v jiných aplikacích (Windows, skype, přehrávač audio/video). Zkuste jiné nastavení mikrofonu a sluchátek. Zvolte nabídku „Nástroje->Možnosti->Karta Zvuk“. „Audio systém“ by měl být „Windows Audio Session API (WASAPI)“, jen zkuste změnit možnosti u „Audio vstup“ (mikrofon), „Audio výstup“ (sluchátka), „Notifikace“ (vyzvánění, atp.). „Audio výstup“ a „Notifikace“ by měli používat stejné zařízení. Funkčnost nastavení si můžete ověřit když místo telefonního čísla vytočíte slovo ‚echo‘. Měli byste slyšet sami sebe. Pokud používáte USB headset za jménem zařízení v závorce by mělo být zmíněno minimálně „USB“.

    Telefon nespojí hovor, místo toho u mě vyzvání: Telefon je nastaven tak, aby automaticky přijímal příchozí hovory. Když v NIPO stisknete tlačítko „Vytoč číslo“ tak naše ústředna nejprve zavolá Vám a pak respondentovi. V menu „Nástroje->Automatické přijmutí a přesměrování hovorů->’vaše číslo’@192.168.151.2 (SIP)“ vyberte volbu „Všechny hovory“.

    Online dotazník mi skočí na poslední otázku místo na začátek: Je potřeba v prohlížeči Chrome vymazat cookies a dočasná data. V menu Chrome (tři vodorovné čárky v pravém horním rohu) vyberte možnost „Další nástroje->Vymazat údaje o prohlížení“ (nebo klávesová zkratka Ctrl+Shift+Del). Zde zaškrtněte „Soubory cookie a jiná data webů a pluginů“ a „Obrázky a soubory v mezipaměti“. V horní části tohoto menu můžete vybrat časový interval, možnost „z posledního dne“ by měla stačit, pokud ne, vyberte „od počátku věků“.

    Pokud se logujete na špatný master nebo do neexistujícího projektu, objeví se hláška „Error loading survey

    Příručka pro tazatele je k dispozici zde