Plán směn od 1.6. nově v Novém Systému na adrese – https://cati.datacollect.cz/ v sekci PLÁN SMĚN – záložka PŘEHLED SMĚN!
Přečtěte si prosím důležité zprávy:
- PROHLÁŠENÍ – pokud máte zájem v Data Collectu uplatnit Prohlášení = „Růžák“ a ještě jste tak v roce 2016 neučinili, zde je vzor a formulář. Vyplněné naskenované prohlášení můžete zasílat na email: petra.nemeckova@datacollect.cz
Formulář v PDF stáhnete ZDE a vzor vyplnění najdete zde: - VÝPLATA – odpověď na dotaz týkající se výše výplaty vám bude poskytnuta v okamžiku, až budou výplaty spočátány. Vzhledem k výplatnímu dni 20., může být tato informace poskytnuta i pět dní před tímto termínem.
- Školení NIPO: Vážení tazatelé, od 1.10.2015 se při školení do nových projektů, které jste ještě nevolali, musíte přihlašovat do školení v programu NIPO. Po přihlášení do školícího loginu v NIPO si pustíte videoškolení a po proškolení se přihlásíte do ostré verze v NIPO a začnete s voláním. Čas školení se Vám bude započítávat podle délky videoškolení. Školící loginy jsou označeny podobně jako projekt, bez „16“ na začátku a s příponou „skol“, tedy např. 332skol, 390skol apod. Děkujeme za dodržování nového pravidla.
- Školení NOVÝ DOTAZOVACÍ ONLINE SYSTÉM: nahlásíte se do nového systému na projekt, který máte na směně volat. Budete tam mít 3 volby: VOLAT – ŠKOLENÍ – TEST, kliknete na ŠKOLENÍ, kde Vás to přesměruje na videoškolení na které se podíváte. Poté, si zvolíte možnost TEST, kde si projdete celý dotazník. Po proškolení začnete s ostrým voláním kliknutím na volbu VOLAT.
Odkazy na jednotlivá videoškolení najdete níže na stránce pod plánem směny:
ŽÁDÁME TAZATELE, KTEŘÍ MAJÍ JAK DOPOLEDNÍ SMĚNU, TAK I ODPOLEDNÍ, ABY SI VŽDY V 15:00 HODIN ZKONTROLOVALI PROJEKT, KTERÝ MAJÍ DOTAZOVAT ODPOLEDNE. DĚKUJEME
Plán na https://cati.datacollect.cz/:
Školení na nové nahlašování směn
Školení do nového dotazovacího programu
A u nového dotazovacího systému pozor na následující:
Školení 16503_1 + _2 HILTI Klienti CZ+SK
Školení 16503_3 + _4 HILTI Konkurence CZ+SK
V případě, že kvalita videa je špatná a text v něm nečitelný, přehrává se Vám video ve snížené kvalitě. Klikněte v rámci Youtube okénka na ozubené kolečko v pravém dolním rohu a nastavte kvalitu 1080p. Při tomto nastavení bude text čitelný.
Nejčastější otázky a problémy – prosíme čtěte, než nás zkontaktujete
Řešení většiny problémů najdete na stránce PODPORA.DATACOLLECT.CZ
Nejčastější zdroje potíží: První připojení po spuštění OpenVPN GUI někdy neproběhne úplně v pořádku, přestože není hlášen žádný problém. Pokud Vám nefunguje správně telefon (není připojen) nevypínejte celé OpenVPN GUI pomocí „Exit“, ale vyberte volbu „Disconnect“ a následně se znovu připojte pomocí „Connect“. Jako další krok můžete zkusit vše vypnout v pořadí NIPO (Master A-D), Telefon (Jitsi), OpenVPN GUI. Posledním řešením je restart počítače.
OpenVPN GUI nejde spustit, nebo nemohu zvolit „Connect“: Program OpenVPN GUI musí být spuštěn s právy správce/administrátora. Spuštění proveďte pomocí kliknutí pravým tlačítkem myši na ikonu OpenVPN GUI a v kontextovém menu vyberte „spustit jako správce“ (winxp – „spustit jako administrátor“) Trvalé spouštění s právy správce lze nastavit když v kontextovém menu vyberete možnost „Vlastnosti“ a na kartě „Kompatibilita“ zaškrtnete volbu „spustit tento program jako správce“.
NIPO ani telefon nereagují: Pokud jsou volby u OpenVPN GUI zakázané (šedivé), zkuste zda Vám funguje internet. Pokud budete například restartovat Váš modem, musíte nechat OpenVPN trochu času, aby znovu navázalo spojení s naší ústřednou. Jinak vyberte volbu „Disconnect“ a následně znovu „Connect“. Pokud ani to nepomůže, restartujte počítač a vše znovu spusťte.
Telefon není připojen, nebo místo čísla je tam ‚Já‘: Nejprve zkuste odpojit a znovu připojit vpn (Volba „Disconnect“ a pak „Connect“ v OpenVPN GUI). Pokud je tam stále ‚Já‘, zkuste kliknout na ‚Odpojen‘ a vyberte stav ‚Připojen‘.
Nejde mi zvuk v telefonu: Zkontrolujte, zda Vám zvuk funguje v jiných aplikacích (Windows, skype, přehrávač audio/video). Zkuste jiné nastavení mikrofonu a sluchátek. Zvolte nabídku „Nástroje->Možnosti->Karta Zvuk“. „Audio systém“ by měl být „Windows Audio Session API (WASAPI)“, jen zkuste změnit možnosti u „Audio vstup“ (mikrofon), „Audio výstup“ (sluchátka), „Notifikace“ (vyzvánění, atp.). „Audio výstup“ a „Notifikace“ by měli používat stejné zařízení. Funkčnost nastavení si můžete ověřit když místo telefonního čísla vytočíte slovo ‚echo‘. Měli byste slyšet sami sebe. Pokud používáte USB headset za jménem zařízení v závorce by mělo být zmíněno minimálně „USB“.
Telefon nespojí hovor, místo toho u mě vyzvání: Telefon je nastaven tak, aby automaticky přijímal příchozí hovory. Když v NIPO stisknete tlačítko „Vytoč číslo“ tak naše ústředna nejprve zavolá Vám a pak respondentovi. V menu „Nástroje->Automatické přijmutí a přesměrování hovorů->’vaše číslo’@192.168.151.2 (SIP)“ vyberte volbu „Všechny hovory“.
Online dotazník mi skočí na poslední otázku místo na začátek: Je potřeba v prohlížeči Chrome vymazat cookies a dočasná data. V menu Chrome (tři vodorovné čárky v pravém horním rohu) vyberte možnost „Další nástroje->Vymazat údaje o prohlížení“ (nebo klávesová zkratka Ctrl+Shift+Del). Zde zaškrtněte „Soubory cookie a jiná data webů a pluginů“ a „Obrázky a soubory v mezipaměti“. V horní části tohoto menu můžete vybrat časový interval, možnost „z posledního dne“ by měla stačit, pokud ne, vyberte „od počátku věků“.
Pokud se logujete na špatný master nebo do neexistujícího projektu, objeví se hláška „Error loading survey“
Příručka pro tazatele je k dispozici zde