CAWI – dotazování na online panelu

Využíváme OpenSurvey – flexibilní, robustní a plně responzivní dotazovací systém vyvinutý na základě našich dlouholetých zkušeností a potřeb našich klientů.

Internetovým výzkumem trhu se vedoucí členové našeho týmu zabývají již od jeho začátků. Soustavně se snažíme o kultivaci trhu, vzdělávání a přinášení inovací.

Provozujeme jeden z největších českýchslovenských online panelů a věnujeme jim velkou péči. Kvalitní panel je totiž nutnou podmínkou pro sběr dat, kterým můžete věřit.

Pro zajištění nejvyšší kvality získaných dat používáme přísné několikastupňové ověřování respondentů a automatizované i ruční kontrolní mechanismy. Neujde nám ani myš.

Slovensko

Počet aktivních panelistů

Projektů ročně

Položených otázek ročně

Česko

Aktivních panelistů

Projektů ročně

Položených otázek ročně

Slovensko

Počet aktivních panelistů

Projektů ročně

Položených otázek ročně

Česko

Aktivních panelistů

Projektů ročně

Položených otázek ročně

OpenSurvey, náš profesionální dotazovací software

 

OpenSurvey je profesionální systém pro tvorbu dotazníků vyvinutý dlouholetými odborníky tak, aby odpovídal náročným požadavkům výzkumných agentur.  Všechny používané prvky jsou plně responzivní, a tudíž vhodné pro dotazování na libovolném typu zařízení. Náš dotazovací systém chápeme jako dynamický nástroj, který má držet krok s potřebami trhu.  Proto ho neustále vylepšujeme a pracujeme na jeho vývoji.

Všechny základní typy otázek

Single categorical, Multi categorical, grids, numbers, texts, 3D grids, description, dummy, slider, cards, sequence grids apod.

Speciální typy otázek

Systém stále rozšiřujeme o nové typy otázek, např. vkládání souborů respondentem v rámci otázky. OpenSurvey zároveň umožňuje tvorbu vlastních otázek pomocí vkládání skriptů.

Pokročilá logika dotazníku

Filtry, odskoky, přenášení odpovědí do následujících otázek, randomizace nebo rotace odpovědí/otázek/bloků otázek.

Práce s vnitřními proměnnými

Kdykoliv lze v dotazníku zjistit hodnotu jakékoliv odpovědi, možnost mezivýpočtů, dummy proměnné, import externích hodnot respondenta při vstupu do dotazníku, možnost spolupráce s panelovými hodnotami.

Grafika dotazníku

Lze nastavit grafiku na úrovni šablony dotazníku, na úrovni jednotlivých stránek, otázek a dokonce objektů.

Multikanálový sběr dat

Dotazníky lze sbírat najednou na panelu, Vašich stránkách, z newsletteru či Facebooku. Pro každý kanál lze pochopitelně nastavovat vlastní vnitřní kvóty.

Obrátit se na nás se vám vždy vyplatí víc než si skriptovat dotazník doma na koleně. S dotazníky pracujeme denně a rádi vám poradíme se vším, od škál po pořadí a typy otázek. Jednoduše víme, jak lidé na dotazníky reagují a jak váš dotazník dostat k lidem tak, aby ho pochopili a užili si ho. Pro vás to znamená kvalitní data s minimální námahou.

Naše CAWI produkty

CAWI online výzkum

 

CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) dotazování představuje nejlevnější a nejrychlejší způsob, jak získat data pro váš výzkum.

Realizujeme jak jednotlivé projekty, tak dlouhodobé trackingy.

Naše CAWI oddělení má bohaté zkušenosti s rozmanitými druhy internetových výzkumů.

Jsme vždy ochotni nabídnout klientovi relevantní varianty a vybrat s ním tu nejlepší pro daný výzkum.

CAWIBUS

 

CAWIBUS čili internetový omnibus je výzkumné dotazování, při kterém si do dotazníku vloží otázky více zadavatelů.

Náklady se mezi ně rozdělí, což je výhodné, zejména pokud máte pouze několik otázek.

Každý zadavatel dostane výsledky za svou část (včetně demografických otázek) obvykle do jednoho týdne.

Pravidelný online omnibus (CAWIBUS) startuje každé 3. pondělí v měsíci.

Podrobné informace najdete na omnibusy.cz.

Vždy děláme něco navíc

Konzultace a analýzy

U každého projektu, ať už data jen sbíráme, nebo i programujeme dotazník, vždy nabízíme bezplatnou konzultaci dotazníku. Víc očí, víc vidí a bezvadný dotazník je základ kvalitních dat.

Viděli jsme už tolik dotazníků, že snadno poznáme, co přebývá nebo chybí.

Pokročilé statistické metody

Kromě dat vám můžeme nabídnout komplexnější výstupy jako grafy, tabulky atd. v BI nástrojích.

 

 

iFOCUS

Při iFOCUSu využíváme software Collabito pro kvalitativní metody výzkumu online, rychleji a levněji.

Moderátor řídí diskuzi účastníků podle předem daného scénáře. Diskuzi můžete sledovat a komunikovat s moderátorem.

Je vhodný pro cílové skupiny obtížně oslovitelné pomocí klasické focus group (časově vytížení lidé, lidé z různých lokalit, regionů či dokonce států).

V rámci výstupů z iFocus k závěrečné zprávě dostanete doslovný záznam diskuse v textové podobě.

Naše CAWI produkty

CAWI online výzkum

 

CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) dotazování představuje nejlevnější a nejrychlejší způsob, jak získat data pro váš výzkum.

Realizujeme jak jednotlivé projekty, tak dlouhodobé trackingy.

Naše CAWI oddělení má bohaté zkušenosti s rozmanitými druhy internetových výzkumů.

Jsme vždy ochotni nabídnout klientovi relevantní varianty a vybrat s ním tu nejlepší pro daný výzkum.

CAWIBUS

 

CAWIBUS čili internetový omnibus je výzkumné dotazování, při kterém si do dotazníku vloží otázky více zadavatelů.

Náklady se mezi ně rozdělí, což je výhodné, zejména pokud máte pouze několik otázek.

Každý zadavatel dostane výsledky za svou část (včetně demografických otázek) obvykle do jednoho týdne.

Pravidelný online omnibus (CAWIBUS) startuje každé 3. pondělí v měsíci.

Podrobné informace najdete na omnibusy.cz.

 

iFOCUS

 

Při iFOCUSu využíváme software Quallie.com pro kvalitativní metody výzkumu online, rychleji a levněji.

Moderátor řídí diskuzi účastníků podle předem daného scénáře. Diskuzi můžete sledovat a komunikovat s moderátorem.

Je vhodný pro cílové skupiny obtížně oslovitelné pomocí klasické focus group (časově vytížení lidé, lidé z různých lokalit, regionů či dokonce států).

V rámci výstupů z iFocus k závěrečné zprávě dostanete doslovný záznam diskuse v textové podobě.

Vždy děláme něco navíc

Konzultace a analýzy

U každého projektu, ať už data jen sbíráme, nebo i programujeme dotazník, vždy nabízíme bezplatnou konzultaci dotazníku. Víc očí, víc vidí a bezvadný dotazník je základ kvalitních dat.

Viděli jsme už tolik dotazníků, že snadno poznáme, co přebývá nebo chybí.

Pokročilé statistické metody

Kromě dat vám můžeme nabídnout komplexnější výstupy jako grafy, tabulky atd. v BI nástrojích.

Se společností Data Collect spolupracujeme už několik let (já osobně jsem vlastně v průběhu celé své kariéry s DC spolupracovala, protože mi vyhovuje jejich pro klientský přístup). Jejich online dotazníkové prostředí je jedno z nejhezčích na trhu, pro respondenta je velmi intuitivní a umožňuje zobrazovat a hodnotil obrázky i videa v různých formátech. DC má jeden z největších panelů na trhu, což nám dává možnost cílit i na skupiny, které v jiných panelech jsou menší. DC online má vlastní panely i v mnoha jiných zemích, což je pro nás také důležité, neboť nám to umožní mít jednoho dodavatele pro všechny země.

Andrea Vozníková, CMI & Shopper Leader CR/SR
Unilever

Spolupráce v oblasti výzkumu trhu proběhla výborně. Kolegové ze společnosti Data Collect jsou rychlí a spolehliví. I když jsme potřebovali změnit obsah dotazníku na poslední chvíli – vše bylo snadno a kvalitně adaptováno. Doporučuji Data Collect z důvodu vysoké míry profesionality a flexibility.

Karolina Zagula, VAD – eMobility After Sales
ŠKODA AUTO, a.s.

Jsou to srdcaři a profesionálové ve svém oboru. Naše spolupráce trvá cca 15 let a vede k maximální spokojenosti; jsou ochotní, přemýšlí nad rámec zadání, např. dokáží navrhnout zlepšení dotazníku, zajímavé analýzy a zpracování dat. Kladou důraz na kvalitu dat, jsou precizní, rychlí a spolehliví. Využívám jak online panel, tak telefonické dotazování a v obou oblastech jsou myslím jedničkou na našem trhu. Spolupráce s nimi šetří čas a je velice produktivní.

Lenka Harmon, CEO
Harmon Research

Spolupráce byla velmi dobrá. Zejména oceňuji průběžně rychlou reakci v rámci naší komunikace.

Michal Veselský, předseda Základní organizace Praha 11
Strana zelených

Za nás proběhlo vše naprosto v pořádku, jak už to tak při spolupráci s vámi bývá :). Velmi si ceníme i proaktivního přístupu, jako například návrhů změn ve znění otázek, jejich pořadí atp.

Tomáš Bílek, Research Specialist
OMG Research

Se společností Data Collect spolupracujeme dlouhodobě. Dokáže přesně dodržovat metodické postupy a zajišťuje v maximální míře požadovanou kvalitu a strukturu dat. Při naší poslední spolupráci, kdy jsme se snažili oslovit velmi obtížnou cílovou skupinu podnikatelů dokázali velmi pružně zorganizovat speciální školení tazatelů, naučit se přístup do klientského CATI systému a následně během 1 týdne zrealizovat velmi obtížné telefonické rozhovory. Požadovaný počet rozhovorů byl dosažen dokonce, dříve než bylo plánováno. Spolupráci se společností Data Collect mohu doporučit těm, kterým záleží především na kvalitě a poctivě provedeném výzkumu.

Vojtěch Hündl, Research Director
ppm factum, s.r.o.

S firmou Data Collect spolupracujeme na poli telefonických výzkumů v oblasti stavebnictví, strojírenství a také zemědělství. S Pavlem Čejkou jsem byl vždy spokojen, z hlediska rychlosti, připravenosti, proaktivity i odbornosti. Spolupráci se společností Data Collect mohu vřele doporučit.

Ing. Jiří Vacek, Ph.D., MIM, ředitel společnosti
CEEC Research s.r.o.

Se společností Data Collect jsme dlouhodobě realizovali CATI výzkum spokojenosti klientů v oboru Automotive. Byli jsme nad míru spokojeni s kvalitou odvedené práce, dodržením termínů a hlavně osobním přístupem managera, který měl tento projekt na starosti. Spolupracovat určitě budeme rádi i nadále, poněvadž víme, že se na zaměstnance DC můžeme spolehnout a s kvalitou práce budeme spokojeni.

Olga Pastushenko, Head of Consumer Insights and Sales Effectiveness, Client Solutions CZ
GfK Czech, s.r.o.

Data Collect je naším dlouhodobým obchodním partnerem. Na jeho servis spoléháme v řadě CAWI i CATI zakázek. Oceňujeme dobré zázemí a zejména profesionální tým lidí, kteří s námi na projektech spolupracují. Myslím, že bonusem naší společné práce je fakt, že v řadě případů přerostl profesionální vztah do lidské roviny – tedy v tom pozitivním slova smyslu. S Data Collectem tak určitě počítáme i do budoucna.

Miroslav Fous, Research Director
ppm factum, s.r.o.

Se společností DC mám možnost pracovat již několik let, a to, jak s její telefonickou, tak i internetovou divizí. Jejich jednaní je proaktivní, což velice oceňuji. Komunikace je rychlá, bezproblémová a hlavně efektivní. Projektoví manažeři jsou velmi ochotní, dost často nehledí na svůj volný čas a snaží se mi jako klientovi vyjít maximálně vstříc. Pozitivně hodnotím i operátory a tímto jim chci vyjádřit svůj obdiv, neboť kontakt s lékaři a lékárníky, není vždy jednoduchý. I v budoucnu budu ráda s DC spolupracovat a mohu ho jen doporučit ostatním.

Barbora Večerková, Business Advisor Health CE
Nielsen

Za nás proběhlo vše naprosto v pořádku, jak už to tak při spolupráci s vámi bývá :). Velmi si ceníme i proaktivního přístupu, jako například návrhů změn ve znění otázek, jejich pořadí atp.

Tomáš Bílek, Research Specialist
OMG Research

Se společností Data Collect spolupracujeme už několik let (já osobně jsem vlastně v průběhu celé své kariéry s DC spolupracovala, protože mi vyhovuje jejich pro klientský přístup). Jejich online dotazníkové prostředí je jedno z nejhezčích na trhu, pro respondenta je velmi intuitivní a umožňuje zobrazovat a hodnotil obrázky i videa v různých formátech. DC má jeden z největších panelů na trhu, což nám dává možnost cílit i na skupiny, které v jiných panelech jsou menší. DC online má vlastní panely i v mnoha jiných zemích, což je pro nás také důležité, neboť nám to umožní mít jednoho dodavatele pro všechny země.

Andrea Vozníková, CMI & Shopper Leader CR/SR
Unilever

Chtěl bych vyjádřit vysokou spokojenost se spoluprací s CATI týmem Data Collect. Tým dlouhodobě prokazuje vůči MindBridge vysokou míru odbornosti, flexibility, dodržování dohodnutých termínů i při řešení nenadálých situací.

Tomáš Kravka, Managing Director
MindBridge Consulting a.s.

Spolupráca s Vami bola jednoducho profesionálna. Aj v rámci našej firmy na poradách som to spomínala, že projekt mal hladký priebeh, bez žiadnych problémov, pri uvoľňovaní kvót ste ma vždy informovali o možnostiach, ktoré máme a poslali mi dostatočné informácie, na základe ktorých som mohla klienta informovať a prijať rozhodnutie. Komunikácia s Vami bola vždy jasná, flexibilná, zrozumiteľná. Spoluprácu hodnotím veľmi pozitívne 🙂

Zuzana Gotthardtová, Research Consultant
Go4insight

Data Collect has been a longlasting partner for our CATI fieldwork needs in the Czech Republic and Slovakia. During the years we have shifted more and more of our projects for these countries into their hands, among them many trend-researches. Besides their strong skills in fieldwork, we also cherrish their flawlessness in data-processing and flexible recaction to unexpected client-needs.

Ansgar Löhner, Managing Director
Imas

S Data Collectem máme velmi dobrou zkušenost. Zpracování zakázky na sběr dat proběhlo hladce a bez zbytečných průtahů. A navíc samotné jednání bylo velmi příjemné a férové.

Petra Vejvodová, Assistant Professor
Masarykova univerzita

Spolupráce v oblasti výzkumu trhu proběhla výborně. Kolegové ze společnosti Data Collect jsou rychlí a spolehliví. I když jsme potřebovali změnit obsah dotazníku na poslední chvíli – vše bylo snadno a kvalitně adaptováno. Doporučuji Data Collect z důvodu vysoké míry profesionality a flexibility.

Karolina Zagula, VAD – eMobility After Sales
ŠKODA AUTO, a.s.

Pro naši práci potřebujeme velmi flexibilní partnery, na které se můžeme stoprocentně spolehnout, a tím přesně DC je. Pokud bychom měli oznámkovat DC jako ve škole, jednoznačně bychom dali 1 s hvězdičkou :). Můžeme se na ně 100% spolehnout, jak z hlediska termínů, správnosti výstupů, tak toho, že by nikdy nedopustili, aby se spustit výzkum, který by obsahoval ať už logické, či gramatické chyby. Dále je to proaktivita, se kterou celý tým k práci přistupuje – nejen, že řeknou, že je něco špatně, ale sami navrhnou řešení, které bývá velmi chytré. DC přichází s inovacemi, které s námi konzultuje, jsme rádi, že neustále hledají nové postupy, zároveň zohledňují i naši zpětnou vazbu.

Magdaléna Lásková, Research Supervisor
OMG Research

Se společností Data Collect spolupracujeme dlouhodobě. Dokáže přesně dodržovat metodické postupy a zajišťuje v maximální míře požadovanou kvalitu a strukturu dat. Při naší poslední spolupráci, kdy jsme se snažili oslovit velmi obtížnou cílovou skupinu podnikatelů dokázali velmi pružně zorganizovat speciální školení tazatelů, naučit se přístup do klientského CATI systému a následně během 1 týdne zrealizovat velmi obtížné telefonické rozhovory. Požadovaný počet rozhovorů byl dosažen dokonce, dříve než bylo plánováno. Spolupráci se společností Data Collect mohu doporučit těm, kterým záleží především na kvalitě a poctivě provedeném výzkumu.

Vojtěch Hündl, Research Director
ppm factum, s.r.o.

Se společností DC mám možnost pracovat již několik let, a to, jak s její telefonickou, tak i internetovou divizí. Jejich jednaní je proaktivní, což velice oceňuji. Komunikace je rychlá, bezproblémová a hlavně efektivní. Projektoví manažeři jsou velmi ochotní, dost často nehledí na svůj volný čas a snaží se mi jako klientovi vyjít maximálně vstříc. Pozitivně hodnotím i operátory a tímto jim chci vyjádřit svůj obdiv, neboť kontakt s lékaři a lékárníky, není vždy jednoduchý. I v budoucnu budu ráda s DC spolupracovat a mohu ho jen doporučit ostatním.

Barbora Večerková, Business Advisor Health CE
Nielsen

Český a slovenský online panel

Provozujeme jeden z největších online panelů v České republice a na Slovensku.

Zkušenost

Český online panel provozujeme od ledna 2004, slovenský pak od 2009. Tím se řadíme mezi nejzkušenější odborníky v Česku a na Slovensku.

Členové panelu

Online panel chápeme jako živý organismus. Od jeho založení tedy prochází neustálým vývojem. Lidé v panelu pochopitelně stárnou, a proto je třeba udržovat věkovou strukturu neustávající rekrutací nových členů. Náš panel se také neustále rozšiřuje, což nám umožňuje uspokojovat nejrozmanitější požadavky klientů na velikost nebo specifitu vzorku

Rekrutace

Rekrutaci do panelu a jeho obnovu zajišťujeme od počátku několika různými způsoby, abychom dosáhli dostatečné diverzifikace panelistů ze všech možných skupin aktivních internetových uživatelů. Využíváme proto jak online i offline kanály, direct marketingové kampaně i snow-ball efekt.

Struktura

Online panel tvoří tzv. aktivní internetový uživatelé. Jsou to lidé, kteří používají internet denně. To je tzv. reprezentativní všeobecný vzorek internetových uživatelů, tj. část panelu, která svou strukturou odpovídá české populaci aktivních internetových uživatelů podle věku, pohlaví, regionu, velikosti místa bydliště a vzdělání. Oporou pro zjištění struktury aktivních internetových uživatelů byly offline reprezentativní výzkumy. Druhá část panelu je tvořena specifickými cílovými skupinami internetových uživatelů, jejichž potřeba vznikla požadavky zadavatelů na určité konkrétní typy výzkumů.

Cílení

V případě specifické cílové skupiny je možné filtrovat respondenty podle údajů vyplněných v registračním a profilových dotaznících přímo v rámci panelu. V případě, že danou oblast nemáme podchycenou profilačními otázkami je možné využití screeningových odpovědí na začátku dotazníku či provést předvýzkum.

Další online panely

 

 

V rámci skupiny Talk Online Panel nabízíme sběr dat ve 24 zemích Evropy. Naše panely tak mají celkově přes 1 260 000 aktivních členů. Společně s našimi ověřenými partnery jsme schopni zajistit sběr dat doslova po celé Evropě. O všechno se postaráme přímo z Prahy a s českým projektovým vedením. Prohlédněte si náš aktuální panelbook.