CATI – telefonické dotazování 

Využíváme profesionální telefonické studio v Praze na Barrandově a současně širokou síť tazatelů volajících z domova.

Využíváme automatický systém vytáčení čísel napojený na VoIP, který optimalizuje náklady spojené se sběrem dat.

Máme zkušenosti s mnoha obory. (Zejména zdravotnictví, logistika, IT, telekomunikace, stavebnictví, potravinářství, energetika atd.)

Prostřednictvím partnerských agentur realizujeme dotazování v zahraniční, např. na Slovensku, v Německu, Polsku i jinde.

Data Collect je naším dlouhodobým obchodním partnerem. Na jeho servis spoléháme v řadě CAWI i CATI zakázek. Oceňujeme dobré zázemí a zejména profesionální tým lidí, kteří s námi na projektech spolupracují. Myslím, že bonusem naší společné práce je fakt, že v řadě případů přerostl profesionální vztah do lidské roviny – tedy v tom pozitivním slova smyslu. S Data Collectem tak určitě počítáme i do budoucna.

Miroslav Fous, Research Director
ppm factum, s.r.o.

S Data Collectem máme velmi dobrou zkušenost. Zpracování zakázky na sběr dat proběhlo hladce a bez zbytečných průtahů. A navíc samotné jednání bylo velmi příjemné a férové.

Petra Vejvodová, Assistant Professor
Masarykova univerzita

Spolupráca s Vami bola jednoducho profesionálna. Aj v rámci našej firmy na poradách som to spomínala, že projekt mal hladký priebeh, bez žiadnych problémov, pri uvoľňovaní kvót ste ma vždy informovali o možnostiach, ktoré máme a poslali mi dostatočné informácie, na základe ktorých som mohla klienta informovať a prijať rozhodnutie. Komunikácia s Vami bola vždy jasná, flexibilná, zrozumiteľná. Spoluprácu hodnotím veľmi pozitívne 🙂

Zuzana Gotthardtová, Research Consultant
Go4insight

Se společností Data Collect spolupracujeme dlouhodobě. Dokáže přesně dodržovat metodické postupy a zajišťuje v maximální míře požadovanou kvalitu a strukturu dat. Při naší poslední spolupráci, kdy jsme se snažili oslovit velmi obtížnou cílovou skupinu podnikatelů dokázali velmi pružně zorganizovat speciální školení tazatelů, naučit se přístup do klientského CATI systému a následně během 1 týdne zrealizovat velmi obtížné telefonické rozhovory. Požadovaný počet rozhovorů byl dosažen dokonce, dříve než bylo plánováno. Spolupráci se společností Data Collect mohu doporučit těm, kterým záleží především na kvalitě a poctivě provedeném výzkumu.

Vojtěch Hündl, Research Director
ppm factum, s.r.o.

Se společností Data Collect spolupracujeme už několik let (já osobně jsem vlastně v průběhu celé své kariéry s DC spolupracovala, protože mi vyhovuje jejich pro klientský přístup). Jejich online dotazníkové prostředí je jedno z nejhezčích na trhu, pro respondenta je velmi intuitivní a umožňuje zobrazovat a hodnotil obrázky i videa v různých formátech. DC má jeden z největších panelů na trhu, což nám dává možnost cílit i na skupiny, které v jiných panelech jsou menší. DC online má vlastní panely i v mnoha jiných zemích, což je pro nás také důležité, neboť nám to umožní mít jednoho dodavatele pro všechny země.

Andrea Vozníková, CMI & Shopper Leader CR/SR
Unilever

Se společností DC mám možnost pracovat již několik let, a to, jak s její telefonickou, tak i internetovou divizí. Jejich jednaní je proaktivní, což velice oceňuji. Komunikace je rychlá, bezproblémová a hlavně efektivní. Projektoví manažeři jsou velmi ochotní, dost často nehledí na svůj volný čas a snaží se mi jako klientovi vyjít maximálně vstříc. Pozitivně hodnotím i operátory a tímto jim chci vyjádřit svůj obdiv, neboť kontakt s lékaři a lékárníky, není vždy jednoduchý. I v budoucnu budu ráda s DC spolupracovat a mohu ho jen doporučit ostatním.

Barbora Večerková, Business Advisor Health CE
Nielsen

Spolupráce v oblasti výzkumu trhu proběhla výborně. Kolegové ze společnosti Data Collect jsou rychlí a spolehliví. I když jsme potřebovali změnit obsah dotazníku na poslední chvíli – vše bylo snadno a kvalitně adaptováno. Doporučuji Data Collect z důvodu vysoké míry profesionality a flexibility.

Karolina Zagula, VAD – eMobility After Sales
ŠKODA AUTO, a.s.

I am super satisfied with Data Collect. Our cooperation with this company lasts for more than 10 years now. In that time I have experienced Data Collect as a competent, reliable and extremely customer-friendly specialist in CATI and CAWI research. The data quality has always been excellent, even in projects with difficult target groups. Often, our projects have short term deadlines or last minute changes in the study setup. Data Collect was always very helpful and flexible – plus they have very short reaction times. There is nothing I would complain about and would definitely recommend this agency – 10 out of 10 stars.

Kevin Singh, Research Supervisor
management consult | Dr. Eisele & Dr. Noll GmbH

Spolupráce byla velmi dobrá. Zejména oceňuji průběžně rychlou reakci v rámci naší komunikace.

Michal Veselský, předseda Základní organizace Praha 11
Strana zelených

Naše poslední spolupráce se společností Data Collect se týkala rekrutace českých i slovenských lékařů a lékárníků pro online průzkum používání a doporučování generických preparátů v obou zemích. Vzhledem k tomu, že příprava celého průzkumu proběhla v situaci značného časového tlaku na doručení výsledků celé studie, velice jsem ocenil schopnost společnosti Data Collect zahájit práci na projektu okamžitě a dodat potřebná data v kratším termínu, než bylo původně plánováno. S výsledkem naší spolupráce jsme tedy byli velice spokojeni.

Dr. Petr Hrala, ředitel výzkumu
Opinion Window s.r.o.

Data Collect je naším dlouhodobým obchodním partnerem. Na jeho servis spoléháme v řadě CAWI i CATI zakázek. Oceňujeme dobré zázemí a zejména profesionální tým lidí, kteří s námi na projektech spolupracují. Myslím, že bonusem naší společné práce je fakt, že v řadě případů přerostl profesionální vztah do lidské roviny – tedy v tom pozitivním slova smyslu. S Data Collectem tak určitě počítáme i do budoucna.

Miroslav Fous, Research Director
ppm factum, s.r.o.

Se společností DC mám možnost pracovat již několik let, a to, jak s její telefonickou, tak i internetovou divizí. Jejich jednaní je proaktivní, což velice oceňuji. Komunikace je rychlá, bezproblémová a hlavně efektivní. Projektoví manažeři jsou velmi ochotní, dost často nehledí na svůj volný čas a snaží se mi jako klientovi vyjít maximálně vstříc. Pozitivně hodnotím i operátory a tímto jim chci vyjádřit svůj obdiv, neboť kontakt s lékaři a lékárníky, není vždy jednoduchý. I v budoucnu budu ráda s DC spolupracovat a mohu ho jen doporučit ostatním.

Barbora Večerková, Business Advisor Health CE
Nielsen

Se společností Data Collect spolupracujeme dlouhodobě. Dokáže přesně dodržovat metodické postupy a zajišťuje v maximální míře požadovanou kvalitu a strukturu dat. Při naší poslední spolupráci, kdy jsme se snažili oslovit velmi obtížnou cílovou skupinu podnikatelů dokázali velmi pružně zorganizovat speciální školení tazatelů, naučit se přístup do klientského CATI systému a následně během 1 týdne zrealizovat velmi obtížné telefonické rozhovory. Požadovaný počet rozhovorů byl dosažen dokonce, dříve než bylo plánováno. Spolupráci se společností Data Collect mohu doporučit těm, kterým záleží především na kvalitě a poctivě provedeném výzkumu.

Vojtěch Hündl, Research Director
ppm factum, s.r.o.

Spolupráce v oblasti výzkumu trhu proběhla výborně. Kolegové ze společnosti Data Collect jsou rychlí a spolehliví. I když jsme potřebovali změnit obsah dotazníku na poslední chvíli – vše bylo snadno a kvalitně adaptováno. Doporučuji Data Collect z důvodu vysoké míry profesionality a flexibility.

Karolina Zagula, VAD – eMobility After Sales
ŠKODA AUTO, a.s.

Pro naši práci potřebujeme velmi flexibilní partnery, na které se můžeme stoprocentně spolehnout, a tím přesně DC je. Pokud bychom měli oznámkovat DC jako ve škole, jednoznačně bychom dali 1 s hvězdičkou :). Můžeme se na ně 100% spolehnout, jak z hlediska termínů, správnosti výstupů, tak toho, že by nikdy nedopustili, aby se spustit výzkum, který by obsahoval ať už logické, či gramatické chyby. Dále je to proaktivita, se kterou celý tým k práci přistupuje – nejen, že řeknou, že je něco špatně, ale sami navrhnou řešení, které bývá velmi chytré. DC přichází s inovacemi, které s námi konzultuje, jsme rádi, že neustále hledají nové postupy, zároveň zohledňují i naši zpětnou vazbu.

Magdaléna Lásková, Research Supervisor
OMG Research

Se společností Data Collect jsme dlouhodobě realizovali CATI výzkum spokojenosti klientů v oboru Automotive. Byli jsme nad míru spokojeni s kvalitou odvedené práce, dodržením termínů a hlavně osobním přístupem managera, který měl tento projekt na starosti. Spolupracovat určitě budeme rádi i nadále, poněvadž víme, že se na zaměstnance DC můžeme spolehnout a s kvalitou práce budeme spokojeni.

Olga Pastushenko, Head of Consumer Insights and Sales Effectiveness, Client Solutions CZ
GfK Czech, s.r.o.

Se společností Data Collect spolupracujeme už několik let (já osobně jsem vlastně v průběhu celé své kariéry s DC spolupracovala, protože mi vyhovuje jejich pro klientský přístup). Jejich online dotazníkové prostředí je jedno z nejhezčích na trhu, pro respondenta je velmi intuitivní a umožňuje zobrazovat a hodnotil obrázky i videa v různých formátech. DC má jeden z největších panelů na trhu, což nám dává možnost cílit i na skupiny, které v jiných panelech jsou menší. DC online má vlastní panely i v mnoha jiných zemích, což je pro nás také důležité, neboť nám to umožní mít jednoho dodavatele pro všechny země.

Andrea Vozníková, CMI & Shopper Leader CR/SR
Unilever

S Data Collectem máme velmi dobrou zkušenost. Zpracování zakázky na sběr dat proběhlo hladce a bez zbytečných průtahů. A navíc samotné jednání bylo velmi příjemné a férové.

Petra Vejvodová, Assistant Professor
Masarykova univerzita

Za nás proběhlo vše naprosto v pořádku, jak už to tak při spolupráci s vámi bývá :). Velmi si ceníme i proaktivního přístupu, jako například návrhů změn ve znění otázek, jejich pořadí atp.

Tomáš Bílek, Research Specialist
OMG Research

Jediná agentura, která má ve firemní knihovně manuál SPSS vedle románů Karolíny Světlé.

Hana Huntová, předsedkyně sdružení
SIMAR

CATI studio / call centrum

 

 

Naše telefonické studio v Praze na Barrandově je plně vybaveno a pravidelně modernizováno pro nejaktuálnější potřeby CATI dotazování. Díky našemu spolehlivému dotazovacímu systému OpenSurvey umíme pohotově reagovat na nové výzkumné trendy.
Vedle CATI studia využíváme i remote CATI, kdy tazatelé volají přímo z domova. Během jediného dne jsme tak ve špičkách schopni vytěžovat až 160 stanic. Spolehlivost a kvalitu zajišťují naši zkušení supervizoři.

Supervize

Na práci tazatelů dohlíží vyškolení supervizoři. V náslechových pracovištích provádíme nepřetržitou audiovizuální kontrolu probíhajících telefonických rozhovorů.

Tazatelé

Naši tazatelé jsou pravidelně školeni, aby byli dostatečně odborně vybaveni pro svůj obor i právě probíhající projekt. K náboru tazatelů využíváme tým specialistů.

Logika dotazování

Pomocí vlastního softwaru pro tvorbu dotazníků filtrujeme otázky podle logiky dotazníku. Tazatel je tak veden skriptem a dotazník reaguje na odpovědi zadané v předešlých otázkách. Eliminujeme tak možnou lidskou chybu a nekonzistenci odpovědí.

Audiovizuální kontrola

Nepostradatelnou zárukou kvalitně odvedené práce je kontinuální kontrola rozhovorů naší supervizí. Sledujeme 30 % provedených rozhovorů. Navíc nabízíme klientům po domluvě vzdálený náslech rozhovorů z klidného prostředí zasedací místnosti.

Kontrola zpětným voláním a zpětný poslech rozhovorů

Dle zadání klienta kontrolujeme správnost provedení rozhovoru. Umíme zaznamenat hovory ve formě audio souborů a následně zpětně identifikovat podezřelé rozhovory.

Etický kodex

Korektním přístupem k veřejnosti usilujeme o dobrou pověst oboru. Vyřazujeme proto telefonní čísla stanic, jejichž majitelé si nepřejí být telefonicky kontaktováni ve věci průzkumu trhu. Tuto  možnost nabízíme i na našich webových stránkách. Postupně vytváříme seznam těchto čísel. V současné chvíli už jejich počet přesáhl 35000.

Na našich stránkách o nahodném voláním nalaznete další informace o náhodném vytáčení čísel.

Počet tazatelů

Rozhovorů ročně

Projektů ročně

Naše CATI produkty 

 

Telefonický výzkum

 

Základem naší práce je realizace jak jednotlivých běžných nebo bleskových výzkumů, tak dlouhodobějších trackingů.

Běžně se věnujeme i kombinovaným výzkumům CATI/CAWI, které v sobě spojují to nejlepší z obou metodik.

Máme zkušenost s mnoha typy výzkumů: průzkumy veřejného mínění nebo zákaznické spokojenosti, loyalty index, znalost značky, positioning, potenciál, coolhunting, feedback promo akce, pretest/posttest komunikační kampaně apod.

Rádi vám poradíme optimální řešení pro váš projekt.

Telefonický omnibus

 

CATIBUS čili telefonicky dotazovaný omnibus představuje druh výzkumu, kdy se o náklady na sběr dat dělí více zadavatelů. Dotazník tak může obsahovat více odlišných témat od různých zadavatelů, kdy každý dostane výsledky právě za svou část (včetně demografických otázek). Naše společnost nabízí pravidelný telefonický omnibus (CATIBUS) každý měsíc.

Výsledky jsou k dispozici obvykle do jednoho týdne od spuštění CATIBUSu.

Pokud Vás popis plně neuspokojil a chcete se na něco zeptat, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vás seznámíme se všemi detaily i naším CATI studiem.

Mystery calling a emailing

 

Mystery metodika slouží k mapování úrovně komunikace a péče o zákazníka. Náš vyškolený pracovník postupuje podle zadaného scénáře jako fiktivní zákazník.

Pomocí mystery callingu si můžete například ověřit dovednosti a odbornost operátorů, jejich ochotu a vstřícnost, délku hovoru, čekací dobu a efektivnost komunikace se zákazníkem.

Výsledkem výzkumu je celkové zhodnocení přístupu pracovníka, kterým může být operátor infolinky, obchodní zástupce apod.

Máme bohaté zkušenosti z oblastí veřejné správy, bankovnictví, pojišťovnictví, cestovního ruchu, logistiky či retailu. Ochotně Vám poradíme při volbě vhodné strategie.

Analýza spokojenosti

Zaměstnanecká spokojenost

S pomocí našich školených operátorů můžeme snadno ověřit spokojenost zaměstnanců ve vaší společnosti.

Díky mnohaletým zkušenostem vám rádi poradíme, jak se dozvědět o atmosféře ve vaší společnosti i to, co by vám těžko někdo řekl přímo do očí.

 

Retenční analýza (analýza odchozích zákazníků)

Metoda známá také jako churn analysis slouží k zjištění důvodů odchodu klientů, zákazníků, předplatitelů nebo zaměstnanců.

S námi zjistíte, nejen proč od vás lidé odcházejí, ale i co udělat, by zůstali nebo se vrátili.

 

Naše CATI produkty

 

Telefonický výzkum

 

Základem naší práce je realiziace jak jednotlivých běžných nebo bleskových výzkumů, tak dlouhodobějších trackingů.

Běžně se věnujeme i kombinovaným výzkumům CATI/CAWI, které v sobě spojují to nejlepší z obou metodik.

Máme zkušenost s mnoha typy výzkumů: průzkumy veřejného mínění nebo zákaznické spokojenosti, loyalty index, znalost značky, positioning, potenciál, coolhunting, feedback promo akce, pretest/posttest komunikační kampaně apod.

Rádi vám poradíme optimální řešení pro váš projekt.

Telefonický omnibus

 

CATIBUS čili telefonicky dotazovaný omnibus představuje druh výzkumu, kdy se o náklady na sběr dat dělí více zadavatelů. Dotazník tak může obsahovat více odlišných témat od různých zadavatelů, kdy každý dostane výsledky právě za svou část (včetně demografických otázek). Naše společnost nabízí pravidelný telefonický omnibus (CATIBUS) každý měsíc.

Výsledky jsou k dispozici obvykle do jednoho týdne od spuštění CATIBUSu.

Pokud Vás popis plně neuspokojil a chcete se na něco zeptat, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vás seznámíme se všemi detaily i naším CATI studiem.

Analýza spokojenosti

Zaměstnanecká spokojenost

S pomocí našich školených operátorů můžeme snadno ověřit spokojenost zaměstnanců ve vaší společnosti.

Díky mnohaletým zkušenostem vám rádi poradíme, jak se dozvědět o atmosféře ve vaší společnosti i to, co by vám těžko někdo řekl přímo do očí.

Retenční analýza (analýza odchozích zákazníků)

Metoda známá také jako churn analysis slouží k zjišťení důvodů odchodu klientů, zákazníků, předplatitelů nebo zaměstnanců.

S námi zjistíte, nejen proč od vás lidé odcházejí, ale i co udělat, by zůstali nebo se vrátili.

 

Mystery calling a emailing

 

Mystery metodika slouží k mapování úrovně komunikace a péče o zákazníka. Náš vyškolený pracovník postupuje podle zadaného scénáře jako fiktivní zákazník.

Pomocí mystery callingu si můžete například ověřit dovednosti a odbornost operátorů, jejich ochotu a vstřícnost, délku hovoru, čekací dobu a efektivnost komunikace se zákazníkem.

Výsledkem výzkumu je celkové zhodnocení přístupu pracovníka, kterým může být operátor infolinky, obchodní zástupce apod.

Máme bohaté zkušenosti z oblastí veřejné správy, bankovnictví, pojišťovnictví, cestovního ruchu, logistiky či retailu. Ochotně Vám poradíme při volbě vhodné strategie.

Odvětví, ve kterých působíme

Pokud vás zajímá konkrétní odvětví, přesvědčte se sami, co už máme za sebou a co vám můžeme nabídnout.