CATI – telefonické dotazování 

Využíváme profesionální telefonické studio v Praze na Barrandově a současně širokou síť tazatelů volajících z domova.

Využíváme automatický systém vytáčení čísel napojený na VoIP, který optimalizuje náklady spojené se sběrem dat.

Máme zkušenosti s mnoha obory. (Zejména zdravotnictví, logistika, IT, telekomunikace, stavebnictví, potravinářství, energetika atd.)

Prostřednictvím partnerských agentur realizujeme dotazování v zahraniční, např. na Slovensku, v Německu, Polsku i jinde.

It was really a very difficult choice to change in just a month our main questionnaire platform for our ad-hoc projects. You although made it look really easy and without any major issue or faults so far.

Grigoris Vanas, Data Analyst
Braincandy

Jediná agentura, která má ve firemní knihovně manuál SPSS vedle románů Karolíny Světlé.

Hana Huntová, předsedkyně sdružení
SIMAR

Data Collect je pro nás partnerem, u kterého se můžeme spolehnout na 100% kvalitní odbavení projektu. Nad našimi výzkumy se zamýšlí, poskytují nám zpětnou vazbu a my si můžeme být jistí, že věcně i technicky bude sběr dat v pořádku. Zároveň reagují rychle, jejich přístup je vždy profesionální a lidský.

Pavla Procházková, Research Supervisor
OMG Research

Chtěl bych vyjádřit vysokou spokojenost se spoluprací s CATI týmem Data Collect. Tým dlouhodobě prokazuje vůči MindBridge vysokou míru odbornosti, flexibility, dodržování dohodnutých termínů i při řešení nenadálých situací.

Tomáš Kravka, Managing Director
MindBridge Consulting a.s.

I am super satisfied with Data Collect. Our cooperation with this company lasts for more than 10 years now. In that time I have experienced Data Collect as a competent, reliable and extremely customer-friendly specialist in CATI and CAWI research. The data quality has always been excellent, even in projects with difficult target groups. Often, our projects have short term deadlines or last minute changes in the study setup. Data Collect was always very helpful and flexible – plus they have very short reaction times. There is nothing I would complain about and would definitely recommend this agency – 10 out of 10 stars.

Kevin Singh, Research Supervisor
management consult | Dr. Eisele & Dr. Noll GmbH

Spolupráca s Vami bola jednoducho profesionálna. Aj v rámci našej firmy na poradách som to spomínala, že projekt mal hladký priebeh, bez žiadnych problémov, pri uvoľňovaní kvót ste ma vždy informovali o možnostiach, ktoré máme a poslali mi dostatočné informácie, na základe ktorých som mohla klienta informovať a prijať rozhodnutie. Komunikácia s Vami bola vždy jasná, flexibilná, zrozumiteľná. Spoluprácu hodnotím veľmi pozitívne 🙂

Zuzana Gotthardtová, Research Consultant
Go4insight

Se společností Data Collect jsme dlouhodobě realizovali CATI výzkum spokojenosti klientů v oboru Automotive. Byli jsme nad míru spokojeni s kvalitou odvedené práce, dodržením termínů a hlavně osobním přístupem managera, který měl tento projekt na starosti. Spolupracovat určitě budeme rádi i nadále, poněvadž víme, že se na zaměstnance DC můžeme spolehnout a s kvalitou práce budeme spokojeni.

Olga Pastushenko, Head of Consumer Insights and Sales Effectiveness, Client Solutions CZ
GfK Czech, s.r.o.

Data Collect je naším dlouhodobým obchodním partnerem. Na jeho servis spoléháme v řadě CAWI i CATI zakázek. Oceňujeme dobré zázemí a zejména profesionální tým lidí, kteří s námi na projektech spolupracují. Myslím, že bonusem naší společné práce je fakt, že v řadě případů přerostl profesionální vztah do lidské roviny – tedy v tom pozitivním slova smyslu. S Data Collectem tak určitě počítáme i do budoucna.

Miroslav Fous, Research Director
ppm factum, s.r.o.

Se společností Data Collect spolupracuji od jejího vstupu na trh, což je již 13 let. S jejich týmem jsem realizovala desítky projektů v ČR i na Slovensku, a vzhledem k mé specializaci, „zdravotnictví“, s nelehkým cílovými skupinami (lékaři, lékárníci, management farmaceutických společností). Svoji práci odvedli vždy včas a ve vynikající kvalitě. Po celou dobu spolupráce jsem ani jednou neměla důvod změnit agenturu pro telefonický či online sběr dat. Data Collect si spojuji se slovy kvalita – rychlost – solidnost.

Markéta Šafová, Qualitative and Healthcare Research Director
ppm factum, s.r.o.

Spolupráce v oblasti výzkumu trhu proběhla výborně. Kolegové ze společnosti Data Collect jsou rychlí a spolehliví. I když jsme potřebovali změnit obsah dotazníku na poslední chvíli – vše bylo snadno a kvalitně adaptováno. Doporučuji Data Collect z důvodu vysoké míry profesionality a flexibility.

Karolina Zagula, VAD – eMobility After Sales
ŠKODA AUTO, a.s.

Spolupráca s Vami bola jednoducho profesionálna. Aj v rámci našej firmy na poradách som to spomínala, že projekt mal hladký priebeh, bez žiadnych problémov, pri uvoľňovaní kvót ste ma vždy informovali o možnostiach, ktoré máme a poslali mi dostatočné informácie, na základe ktorých som mohla klienta informovať a prijať rozhodnutie. Komunikácia s Vami bola vždy jasná, flexibilná, zrozumiteľná. Spoluprácu hodnotím veľmi pozitívne 🙂

Zuzana Gotthardtová, Research Consultant
Go4insight

Data Collect je naším dlouhodobým obchodním partnerem. Na jeho servis spoléháme v řadě CAWI i CATI zakázek. Oceňujeme dobré zázemí a zejména profesionální tým lidí, kteří s námi na projektech spolupracují. Myslím, že bonusem naší společné práce je fakt, že v řadě případů přerostl profesionální vztah do lidské roviny – tedy v tom pozitivním slova smyslu. S Data Collectem tak určitě počítáme i do budoucna.

Miroslav Fous, Research Director
ppm factum, s.r.o.

Chtěl bych vyjádřit vysokou spokojenost se spoluprací s CATI týmem Data Collect. Tým dlouhodobě prokazuje vůči MindBridge vysokou míru odbornosti, flexibility, dodržování dohodnutých termínů i při řešení nenadálých situací.

Tomáš Kravka, Managing Director
MindBridge Consulting a.s.

Spolupráce byla velmi dobrá. Zejména oceňuji průběžně rychlou reakci v rámci naší komunikace.

Michal Veselský, předseda Základní organizace Praha 11
Strana zelených

Za nás proběhlo vše naprosto v pořádku, jak už to tak při spolupráci s vámi bývá :). Velmi si ceníme i proaktivního přístupu, jako například návrhů změn ve znění otázek, jejich pořadí atp.

Tomáš Bílek, Research Specialist
OMG Research

It was really a very difficult choice to change in just a month our main questionnaire platform for our ad-hoc projects. You although made it look really easy and without any major issue or faults so far.

Grigoris Vanas, Data Analyst
Braincandy

Se společností Data Collect spolupracujeme už několik let (já osobně jsem vlastně v průběhu celé své kariéry s DC spolupracovala, protože mi vyhovuje jejich pro klientský přístup). Jejich online dotazníkové prostředí je jedno z nejhezčích na trhu, pro respondenta je velmi intuitivní a umožňuje zobrazovat a hodnotil obrázky i videa v různých formátech. DC má jeden z největších panelů na trhu, což nám dává možnost cílit i na skupiny, které v jiných panelech jsou menší. DC online má vlastní panely i v mnoha jiných zemích, což je pro nás také důležité, neboť nám to umožní mít jednoho dodavatele pro všechny země.

Andrea Vozníková, CMI & Shopper Leader CR/SR
Nielsen

Data Collect has been a longlasting partner for our CATI fieldwork needs in the Czech Republic and Slovakia. During the years we have shifted more and more of our projects for these countries into their hands, among them many trend-researches. Besides their strong skills in fieldwork, we also cherrish their flawlessness in data-processing and flexible recaction to unexpected client-needs.

Ansgar Löhner, Managing Director
Imas

Se společností Data Collect spolupracuji od jejího vstupu na trh, což je již 13 let. S jejich týmem jsem realizovala desítky projektů v ČR i na Slovensku, a vzhledem k mé specializaci „zdravotnictví“, s nelehkým cílovými skupinami (lékaři, lékárníci, management farmaceutických společností). Svoji práci odvedli vždy včas a ve vynikající kvalitě. Po celou dobu spolupráce jsem ani jednou neměla důvod změnit agenturu pro telefonický či on-line sběr dat. Data Collect si spojuji se slovy kvalita – rychlost – solidnost.

Markéta Šafová, Qualitative and Healthcare Research Director
ppm factum, s.r.o.

Spolupráce v oblasti výzkumu trhu proběhla výborně. Kolegové ze společnosti Data Collect jsou rychlí a spolehliví. I když jsme potřebovali změnit obsah dotazníku na poslední chvíli – vše bylo snadno a kvalitně adaptováno. Doporučuji Data Collect z důvodu vysoké míry profesionality a flexibility.

Karolina Zagula, VAD – eMobility After Sales
ŠKODA AUTO, a.s.

CATI studio / call centrum

 

 

Naše telefonické studio v Praze na Barrandově je plně vybaveno a pravidelně modernizováno pro nejaktuálnější potřeby CATI dotazování. Díky našemu spolehlivému dotazovacímu systému OpenSurvey umíme pohotově reagovat na nové výzkumné trendy.
Vedle CATI studia využíváme i remote CATI, kdy tazatelé volají přímo z domova. Během jediného dne jsme tak ve špičkách schopni vytěžovat až 160 stanic. Spolehlivost a kvalitu zajišťují naši zkušení supervizoři.

Supervize

Na práci tazatelů dohlíží vyškolení supervizoři. V náslechových pracovištích provádíme nepřetržitou audiovizuální kontrolu probíhajících telefonických rozhovorů.

Tazatelé

Naši tazatelé jsou pravidelně školeni, aby byli dostatečně odborně vybaveni pro svůj obor i právě probíhající projekt. K náboru tazatelů využíváme tým specialistů.

Logika dotazování

Pomocí vlastního softwaru pro tvorbu dotazníků filtrujeme otázky podle logiky dotazníku. Tazatel je tak veden skriptem a dotazník reaguje na odpovědi zadané v předešlých otázkách. Eliminujeme tak možnou lidskou chybu a nekonzistenci odpovědí.

Audiovizuální kontrola

Nepostradatelnou zárukou kvalitně odvedené práce je kontinuální kontrola rozhovorů naší supervizí. Sledujeme 30 % provedených rozhovorů. Navíc nabízíme klientům po domluvě vzdálený náslech rozhovorů z klidného prostředí zasedací místnosti.

Kontrola zpětným voláním a zpětný poslech rozhovorů

Dle zadání klienta kontrolujeme správnost provedení rozhovoru. Umíme zaznamenat hovory ve formě audio souborů a následně zpětně identifikovat podezřelé rozhovory.

Etický kodex

Korektním přístupem k veřejnosti usilujeme o dobrou pověst oboru. Vyřazujeme proto telefonní čísla stanic, jejichž majitelé si nepřejí být telefonicky kontaktováni ve věci průzkumu trhu. Tuto  možnost nabízíme i na našich webových stránkách. Postupně vytváříme seznam těchto čísel. V současné chvíli už jejich počet přesáhl 35000.

Na našich stránkách o nahodném voláním nalaznete další informace o náhodném vytáčení čísel.

Počet tazatelů

Rozhovorů ročně

Projektů ročně

Naše CATI produkty 

 

Telefonický výzkum

 

Základem naší práce je realizace jak jednotlivých běžných nebo bleskových výzkumů, tak dlouhodobějších trackingů.

Běžně se věnujeme i kombinovaným výzkumům CATI/CAWI, které v sobě spojují to nejlepší z obou metodik.

Máme zkušenost s mnoha typy výzkumů: průzkumy veřejného mínění nebo zákaznické spokojenosti, loyalty index, znalost značky, positioning, potenciál, coolhunting, feedback promo akce, pretest/posttest komunikační kampaně apod.

Rádi vám poradíme optimální řešení pro váš projekt.

Telefonický omnibus

 

CATIBUS čili telefonicky dotazovaný omnibus představuje druh výzkumu, kdy se o náklady na sběr dat dělí více zadavatelů. Dotazník tak může obsahovat více odlišných témat od různých zadavatelů, kdy každý dostane výsledky právě za svou část (včetně demografických otázek). Naše společnost nabízí pravidelný telefonický omnibus (CATIBUS) každý měsíc.

Výsledky jsou k dispozici obvykle do jednoho týdne od spuštění CATIBUSu.

Pokud Vás popis plně neuspokojil a chcete se na něco zeptat, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vás seznámíme se všemi detaily i naším CATI studiem.

Mystery calling a emailing

 

Mystery metodika slouží k mapování úrovně komunikace a péče o zákazníka. Náš vyškolený pracovník postupuje podle zadaného scénáře jako fiktivní zákazník.

Pomocí mystery callingu si můžete například ověřit dovednosti a odbornost operátorů, jejich ochotu a vstřícnost, délku hovoru, čekací dobu a efektivnost komunikace se zákazníkem.

Výsledkem výzkumu je celkové zhodnocení přístupu pracovníka, kterým může být operátor infolinky, obchodní zástupce apod.

Máme bohaté zkušenosti z oblastí veřejné správy, bankovnictví, pojišťovnictví, cestovního ruchu, logistiky či retailu. Ochotně Vám poradíme při volbě vhodné strategie.

Analýza spokojenosti

Zaměstnanecká spokojenost

S pomocí našich školených operátorů můžeme snadno ověřit spokojenost zaměstnanců ve vaší společnosti.

Díky mnohaletým zkušenostem vám rádi poradíme, jak se dozvědět o atmosféře ve vaší společnosti i to, co by vám těžko někdo řekl přímo do očí.

 

Retenční analýza (analýza odchozích zákazníků)

Metoda známá také jako churn analysis slouží k zjištění důvodů odchodu klientů, zákazníků, předplatitelů nebo zaměstnanců.

S námi zjistíte, nejen proč od vás lidé odcházejí, ale i co udělat, by zůstali nebo se vrátili.

 

Naše CATI produkty

 

Telefonický výzkum

 

Základem naší práce je realiziace jak jednotlivých běžných nebo bleskových výzkumů, tak dlouhodobějších trackingů.

Běžně se věnujeme i kombinovaným výzkumům CATI/CAWI, které v sobě spojují to nejlepší z obou metodik.

Máme zkušenost s mnoha typy výzkumů: průzkumy veřejného mínění nebo zákaznické spokojenosti, loyalty index, znalost značky, positioning, potenciál, coolhunting, feedback promo akce, pretest/posttest komunikační kampaně apod.

Rádi vám poradíme optimální řešení pro váš projekt.

Telefonický omnibus

 

CATIBUS čili telefonicky dotazovaný omnibus představuje druh výzkumu, kdy se o náklady na sběr dat dělí více zadavatelů. Dotazník tak může obsahovat více odlišných témat od různých zadavatelů, kdy každý dostane výsledky právě za svou část (včetně demografických otázek). Naše společnost nabízí pravidelný telefonický omnibus (CATIBUS) každý měsíc.

Výsledky jsou k dispozici obvykle do jednoho týdne od spuštění CATIBUSu.

Pokud Vás popis plně neuspokojil a chcete se na něco zeptat, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vás seznámíme se všemi detaily i naším CATI studiem.

Analýza spokojenosti

Zaměstnanecká spokojenost

S pomocí našich školených operátorů můžeme snadno ověřit spokojenost zaměstnanců ve vaší společnosti.

Díky mnohaletým zkušenostem vám rádi poradíme, jak se dozvědět o atmosféře ve vaší společnosti i to, co by vám těžko někdo řekl přímo do očí.

Retenční analýza (analýza odchozích zákazníků)

Metoda známá také jako churn analysis slouží k zjišťení důvodů odchodu klientů, zákazníků, předplatitelů nebo zaměstnanců.

S námi zjistíte, nejen proč od vás lidé odcházejí, ale i co udělat, by zůstali nebo se vrátili.

 

Mystery calling a emailing

 

Mystery metodika slouží k mapování úrovně komunikace a péče o zákazníka. Náš vyškolený pracovník postupuje podle zadaného scénáře jako fiktivní zákazník.

Pomocí mystery callingu si můžete například ověřit dovednosti a odbornost operátorů, jejich ochotu a vstřícnost, délku hovoru, čekací dobu a efektivnost komunikace se zákazníkem.

Výsledkem výzkumu je celkové zhodnocení přístupu pracovníka, kterým může být operátor infolinky, obchodní zástupce apod.

Máme bohaté zkušenosti z oblastí veřejné správy, bankovnictví, pojišťovnictví, cestovního ruchu, logistiky či retailu. Ochotně Vám poradíme při volbě vhodné strategie.

Odvětví, ve kterých působíme

Pokud vás zajímá konkrétní odvětví, přesvědčte se sami, co už máme za sebou a co vám můžeme nabídnout.

Napište nám

10 + 9 =

Politický výzkum

 

Co umíme?

  • Měřit politické preference
  • Sestavit volební model
  • Sbírat názory lidí, které jsou důležité pro politické rozhodování na celostátní, regionální i evropské úrovní

 

Co máme za sebou?

  • Rozsáhlá reprezentativní šetření na velkých výběrových souborech
  • Sběr dat před volbami do senátu, do poslanecké sněmovny, prezidentskými volbami i před volbami do Evropského parlamentu
  • Sbírat pro významné politické hráče a také v rámci dlouhodobých studií zaměřených na české voliče
  • Spolupráci s výzkumnými agenturami na Slovensku

 

ICT & průmysl

 

Znalost a užívání značky, Image, Segmentace zákazníků, loajalita, spokojenost, komunikace, test reklamy, cenové testy, produktové testy

 

 

Veřejné mínění

 

Co umíme?

  • Realizovat reprezentativní výběry metodou random digit dialing
  • Realizovat kvótní výběry
  • Realizovat náhodné výběry domácností metodou nejbližších narozenin
  • Sbírat výběrové soubory o velikosti i 5000 respondentů a více
  • Sbírat názory lidí, které jsou důležité pro politické rozhodování na celostátní, regionální i evropské úrovní
  • Dotazování z klientských databází

 

Co máme za sebou?

  • Stovky výzkumných adhoc i trackingových studií o velikosti výběrových souboru 100 až 12.000 respondentů
  • Spolupráci s většinou českých výzkumných agentur v roli dodavatele sběru dat

 

Energetika

 

Co umíme?

  • Dotazovat decision makers v oblasti energetiky ve společnostech i domácnostech
  • Zacílit na firmy dle obratu a spotřeby energie
  • Zacílit na odběratele plynu, elektřiny i kombinované zákazníky
  • Dotazovat z klientských databází

 

Co máme za sebou?

  • Rozsáhlá reprezentativní šetření na velkých výběrových souborech
  • Sběr dat před volbami do senátu, do poslanecké sněmovny, prezidentskými volbami i před volbami do Evropského parlamentu
  • Sbírat pro významné politické hráče a také v rámci dlouhodobých studií zaměřených na české voliče
  • Spolupráci s výzkumnými agenturami na Slovensku

Automotive

 

Co umíme?

  • Dotazovat fleet managery ve firmách
  • Zacílit na firmy využívající užitkové vozy nebo osobní automobily
  • Zacílit na firmy využívající leasingové produkty
  • Dotazovat populaci dle různých demografických profilů a vlastnictví značek automobilů
  • Dotazovat z klientských databází

 

Stavebnictví

 

Co umíme?

  • Dotazovat stavební firmy, projekční kanceláře, architekty nebo prodejce stavebních materiálů
  • Zacílit na stavební firmy podle oboru činnosti (demoliční práce, pozemní stavitelství, inženýrský stavitelství, vnitřní dokončovací práce)
  • Zacílit na firmy podle počtu zaměstnanců
  • Dotazovat v Česku i na Slovensku. V ostatních zemích zajistíme technickou stránku projektu (programování dotazníku, hostování, databáze), sběr dat zajistíme s partnery
  • Dotazovat populaci, která plánuje výstavbu domu nebo rekonstrukci domácnosti
  • Dotazovat z klientských databází
  • Mystery calling

 

Co spolu dokážeme?

  • Adhoc i trackingové studie, měření dlouhodobých trendů v oblasti stavebnictví

Finance & pojišťovnictví

 

Co umíme?

  • Dotazovat decision makers v oblasti financí v malých a středních firmách, v korporacích i mikro firmách
  • Zacílit na firmy dle počtu zaměstnanců, obratu a oboru činnost
  • Zacílit na firmy podle využívaných bank a finančních produktů (např. úvěrové produkty, pojistné produkty atd.)
  • Dotazovat populaci dle demografických profilů a využívaných finančních produktů (finanční produkty, pojistné produkty, využívané banky, pojišťovny atd.)
  • Dotazovat populaci podle různých demografických profilů a zdravotních profilů
  • Dotazovat z klientských databází
  • Mystery calling

 

Co spolu dokážeme?

  • Zjistit znalost značky a postavení značky na trhu, segmentovat trh, zjistit spokojenost zákazníků a jejich loajalitu, zjistit míru doporučování a používání produktů, udělat produktové testy, testovat komunikační koncepty, otestovat kampaně, ověřit činnost obchodních zástupců.

Health Care

 

Co umíme?

  • Dotazovat praktické lékaře a lékaře různých specializací, jako jsou pediatři, gynekologové, dermatologové, internisté, kardiologové, oftalmologové, urologové, diabetologové atd.
  • Dotazovat v lékárnách, magistry i farmaceutické asistenty
  • Dotazovat v Česku i na Slovensku. V ostatních zemích zajistíme technickou stránku projektu (programování dotazníku, hostování, databáze), sběr dat zajistíme s partnerem
  • Dotazovat management a decision makery nemocnic a zdravotních zařízení
  • Dotazovat populaci podle různých demografických profilů a zdravotních profilů
  • Realizovat hloubkové rozhovory po telefonu
  • Dotazovat z klientských databází
  • Mystery calling

 

Co spolu dokážeme?

  • Zjistit znalost značky a postavení značky na trhu, segmentovat trh, zjistit spokojenost zákazníků a jejich loajalitu, zjistit míru doporučování a používání produktů, udělat produktové testy, testovat komunikační koncepty, otestovat kampaně, ověřit činnost obchodních zástupců